Korku Evi

28 4 0
                                    

Hemen ardından Merve'ye ve Zeynep'e de aynı mesaj geldi. Aslında bütün sınıfada aynı mesaj  gelmiş. Gidicekmiyiz tabiki gideceğiz.

Zeynep "Bence gitmeyelim ben çok korkarım." dedi.

Merve hemen atladı "Saçmalama tabiki gideceğiz."dedi.

Verilen adrese gittik boş bırakılan bir evdi bu.

Yoldan geçen çocuklar "_Buraya girecek misiniz? Buraya giren bir daha çıkamıyor. Burada cinlerin olduğu söyleniyor bence girmeyin!"

Arkamıza bir döndük bütün sınıf gelmiş. Herkes girip girmemek arasında kaldı.

Merve "Burada durmayacagiz değil mi? Hadi içeri."dedi.

Kapının önüne doğru ilerledik kapı kendi kendine açıldı. Evin eski olduğu yerdeki tahtalardan belliydi. İçeri girdik sadece 10 kişi kalmıştık herkes gitmişti korkudan. İçeri girdiğimizde kapı ardımızdan kapandı. Herkes korktu. İçeri doğru ilerledik.

Bir ses geldi "Buradan çıkmak için dediklerimi yapmanız gerek. Her oda da bir ip ucu var onları birleştirip anahtarı bulacaksınız size kolay gelsin. Hahaahhahah 😈😈"

Böyle der demez elektirikler gitti.

"Hımmmm size demeyi unuttum yandaki masada fenerler var."dedi yukarıdaki ses.

"Karanlıkta nasıl bulacağız bu feneri ya" diye bağırdı Burak.

Burak bizim sınıfın kendini birşey sanan egosu yuksek her kızı kendine aşık eden kişi.

"Telefon telefonun feneri de var telefonları çıkarın." dedi Beyza.

Beyza ise bizim sınıfın teknoloji hastası kızı telefonunu asla bırakmaz.

"Telefon kullanmak yok kullanan buradan bir daha asla çıkmaz yani ölür." dedi yukarıdaki ses.

Beyza "Ben ne yapacağım ya. 😩😩" dedi.

"Tamam susun" diye bağırdım.

"Herkes dagilsin fazla uzaklasmayin arasın herkes" dedim.

"Buldummmm" diye bağırdı Serhat elinde 10 tane fener vardı.

Herkes birer tane aldı. "Beşer beşer dağılın bir odaya girin" dedim.

Ben Merve Zeynep Serhat Beyza bir odaya girdik. Tablonun arkasına baktım bir not vardı elimdeki feneri tutup tam okuyacakken bir çığlık geldi...😨😨😱

3 Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin