Anahtar🔑

17 4 0
                                    

Ben Merve Zeynep Serhat Beyza bir odaya girdik. Tablonun arkasına baktım bir not vardı elimdeki feneri tutup tam okuyacakken bir çığlık geldi...😨😨😱

Hemen yan odaya gittik.

"İyimisiniz"dedim. Herkes evet anlaminda kafasını salladı.

Beyza "Eee Zehra yok" dedi

"Sizin yanınızda değilmiydi?" dedim

Ceyda "Dademin burdaydi." dedi.

Ah zehra ah nerdesin ya. Merve "Bosverin ya naparsa yapsin." dedi

"Sacmalama Merve!" dedim. Herkes "Zehra!!!"diye bağırıyordu. "Buradayım!" diye bir​ ses geldi. Hemen kostuk oraya kapı kilitlenmiş açılmıyor Zehra'da içeride kalmış.

"Kızım sen iyimisin? Tek başına niye girdin oraya  kapı nasıl kilitlendi?" dedim.

"Ben içeri girdim kapı ardımdan kilitlendi kurtarın beni" diye bağırdı.

Sinan " bir sus kızım ya kurtaracağız." dedi.

Yukarıdaki ses "Hahahaha arkadaşınız kilitli mi kaldı? Nasıl kurtaracaksiniz onu? Size yardım edeyim bir oda da anahtar var ama sadece iki kişi gideceksiniz. Kimi seçsem  kimi seçsem Sinan sen ve Leyla iyi şanslar."

Olamaz beni ve Sinan'i seçti.

Sinan "Hadi Leyla gidelim."

Bir tane odaya girdik. Oda da kan lekeleri Vardı çok korktum. "Sinan ben çok korkuyorum." dedim.

Sinan "Bende biraz korkuyorum şu dolapta olabilir acsakmıki?"

"Bilmem açalım korkunun ecele faydası yok. Ayni anda 1 2 3 ac!" dedim.

Açtık dolapta bir not "Herkes yatar,uyur o uyanik oturur." Bu bir bilmece

"Ufff birde bilmece cikti başımıza" dedi Sinan. "Bul bulabilirsen." dedi.

"Bir düşünelim kesin odanın içinde birşey biz uyuduğumuz da o uyumuyor. Ne olabilir."

Etrafima bakarken hem bilmeceyi düşüp hem de bu olabilir mi diye düşünüyorum.

"Tabi ya saat biz uyurken o uyumuyor çalışıyor."dedim

Sinan "Tabi ya kesin saat, saate bakalım." dedi.

"Saat yukarda nasıl ulacaz ona" dedim

"Surda sandalye var uzerine çık."

Sandalyenin üzerine çıktım saati çıkardım. Saatin arkasında anahtar vardı.

"Buldum!" diye bağırırken sandalyeden düşütüm. Sinan beni tuttu. İlk defa Sinan'a bu kadar yakından bakiyordum.

Sinan bana "Daha inmiyecek misin? Rahat herhalde" dedi.

Bende " Meraklı değilim senin kollarında durmaya beni bırakmayan sensin" dedim. Onu derdemez Sinan beni yere attı.

"Saol beni nazikçe yere bıraktığın için" dedim.

"Hadi çok konuşma daha Zehrayi kurtaracagiz"dedi.

Herkesin yanina geldik anahtarla kapıyı açtık Zehrayi çıkardık.

"Hic cikarmicaksiniz sandım" dedi.

"Ben size demedim mi çıkarmayalım şunu demedimmi?"dedi Merve.
Aslında hakli bırakmak lazimdida neyse...😒😒😒

3 Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin