Not📄

22 3 0
                                    

Ben size demedim mi çıkarmayalım şunu demedimmi?"dedi Merve.
Aslında hakli bırakmak lazimdida neyse...😒😒😒

Zehrayi çıkardıktan sonra asil konumuza geldik çıkışın anahtarı...
Hep beraber merdivenlerden yukarı çıktık. Cebime bir baktım not zehrayi kurtarmadan önce bulmuştum ama okuyamamistim. Şu yazıyordu "Merdivenden çıkarken dikkatli ol!"

Bunu okur okumaz karşimiza birşey çıktı testereli adam herkes çığlık atarak kaçtı. Ben bir odaya o korkuyla girdim yanıma bir baktım Sinanda benimle.

"Acaba Merve ve Zeynep nerde?"dedim.

Sinan "Bilmiyorum  ama bizim gibi bir yere girdikleri kesin." dedi.

"Sinan ben çok korkuyorum cikmayalim."dedim.

"Eninde sonunda cikicaz burada sonuna kadar bekleyecek halimiz yok."dedi.
Kapıyı açtık ve çıktık bizimkilerde çıkmışlar. Kızların yanina gittim "İyi misiniz?" dedim. İyiyiz anlaminda kafalarını salladilar.

"Hadi gidelim." dedim.
Merdivenlerden yukarı çıktık karşımıza 5 tane oda çıktı.

Yukarıdaki ses"En zor yere geldiniz demek bu odaların her birinde not parcalari onlari birlestirip anahtarın yerini öğreneceksiniz aama odaların birinde su dolu kafesin içinde kutunun içinde not ona kim giriyor?" dedi

Ceyda"Ben giriceğim aranızda en iyi yüzen benim."

"Emin misin?" dedim.

Oda evet anlaminda kafasını salladı.  Hiii siz bilmiyorsunuz yüzme dersindeydik herkes sıra sıra daliyordu sıra Ceyda ya gelmişti Ceyda daldı ama dışarı çıkamadı herkes panik oldu hoca dalıp Ceyda' yı çıkardı çıktığında niye çıkmadığını sorduk oda ayağının tutulduğunu soylemisti. O gün bu gündür Ceyda hic havuza girmedi taki bu zamana kadar. İçeri girdi bizde onunla beraber girdik. Kafes baya büyüktü en dipte kutu vardı onu alacaktı.

"Hazır mısın?"dedim.

"Evet" dedi.

"Bak eğer emin değilsen ben girebilirim."dedim.

"Eninde sonunda yapmam gerekiyordu kısmet bu guneymis."dedi.

Derin bir nefes aldı ve daldı onu görebiliyorduk ama cok korkuyordum. Ceyda dibe doğru ilerledi ilerledi ama birden durdu.😨

Herkes "Ceyda!!!" diye bağırdı.

Ceyda biraz durduktan sonra devam etti herkes derin bir nefes aldı. 😰 Nefesi tukenmise benziyordu çok az kalmıştı biraz daha sabret diyordum içimden sonunda kutuyu aldı. Dışarı çıktı.

"İyi misin?" dedim.

" Evet."dedi.

Kutu açtık notta su yazıyordu....

3 Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin