Del 9

422 5 0
                                    

Isac POV

-hvafaen?- mumlet jeg lavt.. Pernille gliste, og så på meg. Fuck. -bli med meg på rommet da- hvisket hun. Jeg reiste meg, og plutselig ringte mobilen. Det var D/N. -hei- sa jeg. Hun sa ikke hei tilbake, hun sa bare -er du sur på meg?-... -nei, D/N, det er komplisert..- -FAEN TA DEG ISAC SLUTT Å IGNORER MEG!- pipipip.. Hun la på. Jeg har ødelagt alt. Pernille dro meg i armen inn på et lite soverom med bare en dobbeltseng i. -ikke faen Pernille-... -jeg har komdomer, chill- sa hun. -tror du virkelig jeg ko- hun avbrøt meg, og sa -HOLD KJEFT!-.

Pernille POV
Jeg ga Isac et glass med cola, og putta en pille oppi, som gjorde at han ble rusa. Det så ut som han sovna, for han datt bak i senga. (Chill, han er ikke besvimt/død) han så på meg, og sa -hva putta du i Cooolaen...- Jeg tok fram videokamera, og satte det i et hjørne og filma. Jeg kledde av Isac, og hadde "det" med han.

~neste morgen~

Isac POV

Jeg våkna opp i et ukjent rom.. Oja, nå husker jeg det. Det lå en brukt kondom på gulvet, og jeg lå bare i boxern. Pernille lå vedsidenav meg. Hun sov. Jeg lista meg bort til der buksa mi lå på gulvet, kledde fort på meg, og skulle til å gå da jeg så kameraet til Pernille. Jeg tok det i hånda, og sprang ut døra. Jeg var sykt svimmel, og helt blå under øynene. Jeg så på videoen på kameraet, og ble så forbanna, at jeg druste kameraet i bakken. Faen ass.

-sorry kort del, er drit trøtt godnatt❤️

Isac Elliot-Forever and EverWhere stories live. Discover now