Del 13

403 6 0
                                    

Jeg plukka det opp, og det var et videokamera. Det var litt knust, men det funker fortsatt. Jeg tenkte jeg måtte prøve å finne eieren, så jeg begynte å gå hjem med kameraet i hånda. Jeg ble litt nyskjerrig. Kanskje om jeg ser på noen videoer, så kan jeg finne ut hvem som eier det? Ja jeg gjør det. Jeg gikk inn på kameraet, og så at der var masse videoer av hun bitchen, tror hun het Pernille eller noe sånt. Men så var der en video som jeg fikk hakeslep av. Jeg så videoen, og kunne ikke tro det. Isac og Pernille som klina og hadde sex. FYFAEN. Det så ut som han koste seg, begravd i de fuckings puppene hennes. Jeg gråt. Kastet fra meg kameraet.

Isac POV

Jeg så at D/N var i parken, og gikk mot henne mens jeg smilte. Hun satt med ryggen til, og plutselig kastet hun et kamera fra seg bort på gresset. Jeg hørte hulking, og hun gråt. Hva har skjedd?! Jeg gikk bort til henne. -D/N?- sa jeg med en rolig stemme. Hun så på meg med rødsprengte øyne, og tårer rennende ned fjeset hennes. -DU! HVORDAN KUNNE DU?! JEG HATER DEG!- skrek hun, mens hun hentet kameraet, og viste det til meg. Hun satte på en video. Jeg og Pernille som hadde sex. Faen. Faen. Faen. Hun trykte kameraet oppi trynet mitt mens hun sa -jævla player-.

Isac Elliot-Forever and EverWhere stories live. Discover now