★5★

17 5 2
                                    


Ne yapıp ne edip rüzgarı ikna etmiştim.Zaten bal gibi ortadaydı kızın rüzgarı sevdiği.

Benim kadar güzel olan kız,anasının karnından doğmadı daha,hayırdır.

Ama gideride var kızın.

Rüzgar desen...Yere bakan,yürek yakan abicim.

Neyse.Neyse.

"Tamam,yaparız bir şekil."

"Heh,aferin." dedim ve kızın yanına gittik.

Oda orada zavallı durmuş,bir köşede.

"Neyse ben sınıftayım."

"Bizde geliyoruz." deyip peşimden geldiler ve sınıfa ilerledik.

Merdivenler yüksek ve çok olduğu için rüzgar ikimizide tutuyordu.Resmen taşıyordu yani.

"Ayh,ben bittim.Ne bu böyle ya merdiven mi çıkıyoruz,burç halife mi?"

"O ne ya?"

"Ne biliyim ben yüksek bina işte."

O sırada nasıl gerçekleştiğini bilmediğim bir anda kız merdivenden düşmüştü.

Adını bile bilmiyordum.

"Hassiktir."

Aşağıdaki topluluk kalabalıklaşmıştı.Bizde hemen aşağı inip kalabalığın arasından geçerek kızın yanına ulaştık.Rüzgar kızı kucağına alarak okuldan çıktık.

Rüzgarın arabasına atlayıp hastaneye uçtuk.Kız dizlerimin üstünde masum bir şekilde uyuyordu.

Kaşı patlamıştı ve dudağı kolları ve bacaklarıda kanıyordu.Şuan uyanık değildi ama acısını hissediyormuydu bilmiyorum.

Ne ara hastaneye gelmiştik?Arabadan kızıda indirdiğimizde kızı sedyeye alıp bir odaya götürdüler ve bizde beklemeye başladık.

(4 saat sonra)

"Tamam evet merdivenlerden düştü gözü,kaşı,dudağı,bacağı,kolu kanıyo olabilirde bişey olmadı bence uyanmış olması gerekirdi şimdiye kadar."

"Kanka iyiki birşey olmamış dedin ya"

"Senide farketmedim sanma bıcırık,canını dişine taktın resmen.Bence sen eve git,okuluda astık zaten."

"Hayır kız seni tanımıyo,rahat edemez belki."

"Ya kız kızayız sen git boşver gelirsin yine."

Kararsız kalmıştı.Ama fazla uzatmadı.

"Peki hemen gelirim."

Rüzgar ceketini alıp çıktıktan sonra bende kenara geçip oturdum.Ve beklemeye devam ettim.

Canım sıkılmıştı.Kantine inip su ve tost almıştım.Ve tekrar odasına doğru ilerledim.

İçeri girdim hala uyanmamıştı.Pencerenin karşısındaki koltuklardan birine oturup dışarıyı izledim.

O anda irkildi ve gözlerini yavaşça açtı.

"Günaydın." dedim gülümseyerek.

"Merhaba."

"Biraz daha iyimisin?"

"Teşekkürler,iyiyim ani bir kazaydı işte."

"İyi olmana sevindim."

"Rüzgar nerede?"

Bak bak,hemende merak edermiş daha müstakbel olmayan eşini.

"Onu eve yolladım,senin için çokk endişelendi.Tedirgin olduğu her halinden belliydi zaten,gelir belki." dediğimde yüzünü gizleyerek gülümsedi ama bu surat ona yakışmıştı.

"Ondan hoşlanıyormusun?" diye bir soru çıkıverdi şom ağzımdan.

Birkaç saniye sadece yere bakmıştı.

"Bilemiyorum..." dedi.Ne yani hoşlandığı nasıl bilemez bir insan.İki seçenek var ya sever ya sevmez.

"Nasıl yani?"

"Sevgilim var.Ama rüzgardan da hoşlanıyorum.Ama sevgilim bunu öğrenirse çok fena yapar ikimizide."

"Hmm,anladım."

"Bu arada adın neydi tanışma fırsatımız olmadı."

"Sezgi,senin?"

"Rüya."

"Memnun oldum."

"Bende." dedi sakin bir tavırla.

O sırada rüzgar içeri girdi.Rüyanın uyandığını görünce gülümsedi ve yanına gitti.

"İyimisin."

"Evet."

Kapı açıldı ve doktor geldi.

"Artık yapacak birşey kalmadı,taburcu olabilirsiniz.Geçmiş olsun."

"Teşekkürler" dedik ve doktor odadan çıktı.

"Hadi sen giyin bizde çıkalım rüzgar." dedim ve rüzgarı kolundan çekiştirerek dışarı çıkarttım.

"Gel şurayı bıcırık."

"Ofondom?"

"Bo koz sono oşok."

"Onlomoyorom gozol konoş"

"Bo koz sono oşok."

"Gozol konoş lon."

"Sondo gozol konoş."

"Öff ne var."

"Rüya senden hoşlanıyormuş,ne dedim ben sana?"

"Böyle mi söyledi gerçekten?"

"Evet,neden şaşırdın?"

"Onun sevgilisi-"

"Zaten seni seviyomuş onu değil.Ama sizi görürse yaşatmazmış ona göre."

"Kim tutar benii!" deyip odaya koşmaya başladı.

İçimden;'1...2...3... Ve tahmin ettiğim gibi çığlık sesi.Ah salak bıcırık.Kız giyiniyordu.

Odaya girdiğimde kız yatağın battaniyesi ile üstünü örtmeye çalışıyor.Rüzgarda ellerinle gözlerini kapatıyordu.Tabiikide aralıklardan görüyordu şapşalak.

"B-ben birşey görmüyorum."

"Yaa ne diye hayvan gibi giriyosun içeri"

"Ne yapıyım kızım,heyecandan."

"Tamam,çıkabilirmisiniz artık."

"Gel şurayı aptal."diyerek rüzgarı dışarı çıkardım.Oda ellerini yüzünden çekti.

"Oha lan heryerde rüyanın çıplak halini görüyorum,aa selam rüya2 sende rüya1926 olmalısın hmm çıtı pıtı kızlar sizi gülüyolar,ayyh yerim."

"Sapıklaşma."

Şuanda üşeniyorum yazmaya yb atarım belki yakın zamanda.Görşürüz rüzgarın bıcırıkları 🙈🙉🙊🙆😝😘

Son 1 DAKİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin