Çınardan;
Arabayı ani bir fren ile kenarda durdurup indim.
Bu resmen Betüldü!
Berbat!
Onları bulup gebertmezsem Şerefsizim!
"İ-iyimisin!"
"Hayır.Çınar...Sezgi yok, hiçbir yerde yok.Ve bende çok güçsüzüm. 2-3 saat buraya anca gelebildim."
"Tamam,hadi gel bırakıyım eve seni."
"Sezgi...S-sezgiyi bulucaksın dimi?"
"Evet bulucam."
Arabaya kadar gelmesine yardım ettikten sonra bende hemen arabaya binip eve doğru sürdüm.Onu burada bulabilmem benim için bir mucizeydi.
Sezgiden;
"Neden hala uyanmadı bu"
"Hemen uyandırın."
Uğultulu garip sesler duyuyordum.Sonra biranda tenimde bir his oluştu.
"Hıı-ıııh" diye garip bir ses çımtı ağzımdan.Üstüme buzlu su dökmüşlerdi hayvan herifler!
"Selam,tatlım." dedi karşımda duran koyu kızıl saçlı bir kadın.Daha çok siyah tonlarını seçmiş ve takılarına dair herşey siyahtı.
"Ne istiyosunuz benden" neden sakinim onuda bilmiyorum.
"Çok klişe bir soru bebeğim." dedi ve yanağımı okşadı!
"Senden birşey istemiyorum."
O an aklıma betül gelmişti.O nerdeydi.
"Betül nerde"
"O kim...He...Şu tüy yumağı...Attık biryerlere işte."
"Sen ne aşşağılık,ne cani bir kadınsın ya.Hiç mi vicdanın yok sesin diyicektim ama demiyorum çünkü yok,biliyorum."
Etrafımda dolanırken tek eliyle tüm saçımı kavrayıp çekti.Öyle sert çekmişti ki saçımın yarısı elindeydi.Ben ise çığırmamak için dudağımı ısırıyordum.
"Fazla konuşma."
"Ne yapıcaksın bana" gerçekten çok merak ediyorum.
İçeride adamlar olmadığı için şanslıydım.
Ellerim bantlı ve ayaklarım bağlıydı.Hadi ama bu birinci seviye!
Ellerimi hızla yukarı kaldırıp aşağı sertçe vurur gibi yapıp indirdikten sonra bantlar gitmişti.Ayaklarımdaki ipleride hızlı bir refleksle çıkardıktan sonra kadına 6-7 yumruk ve 7-8 tekmemi ar arda geçirdim.Siyah kuşak almak kolay değil tab2.
Kadında en az benim kadar güçlüydü.Ne kadar zayıf olsada.
"Canını yakmak gibi bir niyetim yoktu.Ama bunu sen istedin."
"Görsük saçımın yarısı sende."
"Buna birşey mi diyosun.Gözümden daha da düştün."
Belinden 2 tane çakı çıkardı ve iki elimin de bileklerinden dirseklerine kadar kesti.
"Yeteeeer!" deyip elinden çakıları düşürüp karnına ve sırtına geçirdim.
O an bile acıyı hissetmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 1 DAKİKA
Teen FictionSevdiklerimden ve sevmediklerimden uzak yerdeyim... Nerdeyim bilmiyorum?... Boşluk...Çukur...Yada...Sonu olmayan bir yer... Neden? Neden ben?