~ 7. Rész ~

10 1 4
                                    



Felálltam a helyemről, még ki se léptem az ajtón, hallottam, ahogy elkezdik kérdezni egymást: "Miért hívta ki?". Nagyszünetre beszéltük meg a találkát, de nem tudtam, hogy az osztálytermünkbe, le akartam menni a földszintre, ahol van egy nagyobb rész, és padok, tehát lehet beszégetni.
Egyébként csütörtök van, és holnap van a szülinapom, vagy inkább szülinapunk :D, és már nagyon várom, eddig még egy szülinapomat sem vártam ennyire talán, jóérzés lesz válaszolgatni az üzenetekre, és arra is kíváncsi vagyok megkapom-e a régóta várt kiskutyámat, na meg, hogy Noah felköszönt-e, vagy elfelejti az egészet.
ÚRISTEN, miért érdekel engem ez ennyire? Nem lehetek szerelmes belé, még nem is ismerem.

Míg mentünk az aulába (végül odamentünk beszélgetni) végig mosolyogtam, és lehet, hogy ez enyhe kifejezés. Ezt ő is furcsálta, és rá is kérdezett, csak annyit válaszoltam, hogy "semmisemmi" . Igen, valami jobbat is  válaszolhattam volna.
Az aulában találtunk egy üres padot, és elkezdtük összeírni, na jó, leírtunk vagy hármat, mikor megjelentek a haverjai, és elkezdtek minket "kétszerelmesnek" hívni, és szemrehányásnak vették, hogy "miért nem szóltál, hogy csajod van?" , "vannak jó barátnőid, cica?" . Igen, utolsót nekem címezte az egyik, de mielőtt válaszolhattam volna, Noah elhessegette őket, és elnézést kért amiért ÍGY viselkedtek. Utána elkezdett kérdezősködni rólam, az életemről, és becsemgettek. Most, abban a pillanatban utáltam azt a rohadt csengőt, és bármilyen furcsa, élveztem a társaságát, szívesen beszélgettem volna még vele, de mennem kellett órára. Nagyon cuki volt hogy felkísért a másodikra, pedig tesi órája lett volna. Mikor mondtam, hogy el fog késni, akkor meg csak annyit mondott "érted megéri" . Hirtelen visszakérdeztem, hogy jól hallottam-e, de egy "semmi"-vel válaszolt, ezután elsietett órára. Benyitottam a terembe, és konkrétan a lányok letámadtak a kérdéseikkel, nemleges és/vagy semmit sem mondó válaszokat adtam, tudván ez nem tartozik mindenkire az osztályból, főleg nem Whitney-re , az osztály "bicsére", aki minden héten más fiúval kavar, és még egy seggnyaló is, mivel az apja elvileg Manhattan egyik legjobban kereső ügyvéde.

Aznap HAZAKÍSÉRT, és beszélgettünk még sokáig a kapunk előtt, egyszer csak azt vettem észre, hogy kezd sötétedni, meg hűl le a levegő, de nem akartam otthagyni, túl jó volt a társasága. Mellesleg k*rvajól nézett ki.

Ma sem aludtam túl jól, nem tudtam eldönteni miért. Vagy azért mert totál belezúgtam Noah Fletcherbe, vagy azért mert holnap, azaz ma van a szülinapom.
Reggel nem kellett olyan korán kelnem, mint általában, mert nem volt első órám, milyen szerencse. Tehát egy háromnegyed órával tovább aludhattam, nyugisan készülődtem el, hajamat laza lokniban hagytam, fekete magasderekú nadrágomat fehér pólóval (aminek a mellrészén zseb van és olyan mintha kibújna belőle egy nyuszi) és egy kicsit hosszabb piros kockás inggel vettem fel, na meg tornacipővel, mert az elmaradhatatlan:). Nyakláncot is tettem fel ma kivételesen, mert amúgy szinte sosincs rajtam, egyszerűen nem bírom elviselni hogy valami ott lóg a nyakamban. Egyéni probléma. Annyi sminket vittem fel a bőrömre amennyit szoktam. Korrektor+szempillaspirál+halvány barack színű rúzs+ szemceruza/visszafogott tus.
Nem feltűnő, de szeretem. Megreggeliztem, viszont itthon már nem sok mindenki volt. Mama, Papa, és Yvette, megköszöntöttek minket, de azt mondták majd csak délután ajándekozunk. Mi persze Yvette-tel, szokásainkhoz híven, reggel adjuk oda egymásnak szánt ajándékainkat. Mindketten megbeszéltük, hogy valami apróságot veszünk. Egy nyakláncot vettem neki, illetve 4 mozijegyet, arra a filmre amire be akart ülni. Úgy láttam arcán, hogy örül neki.
Tőle egy naplót kaptam, ami tele volt közös képekkel a nyárról, illetve kis szövegekkel amik a képekhez fűződnek.
Nos, igen, ő az a lány aki sokat időzik a megfelelő ajándék kiválasztásával, és inkább kézzel készíti el.
Suliba busszal mentünk, de szerencsére most volt helyünk, Spencer is ezzel a busszal jött, és mikor találkoztunk sikongva ugrott a nyakamba, talán ő még jobban örült a szülinapomnak mint én :D. Tőle a kamerámhoz való filmeket kaptam, illetve egy műkorcsolya versenyre belépőket, persze elviszem magammal, mert őt is éppúgy érdekli ez mint engem.
A suli előtt Noah állt. Először csak el akartam sétálni melette, de mikor meglátott rájöttem, hogy tulajdonképpen engem várt. Elém jött és megölelt, egy kis ajándékzacsiban kaptam tőle két DVD-t, tudtam miért ezeket a filmeket választotta. Tegnap említettem neki, hogy sokkal jobban szeretek DVD-zni mert a gyerekkoromat juttatja eszembe, amikor még az volt a legnagyobb gondom, hogy leesett a nutelláskenyerem a szőnyegre, és hogy hogy mondjam el anyának.
Megjegyezte hogy jól áll ez a magasított derekú nadrág. Jól esett. Az osztályban körülbelül mindenki felköszöntött, egy-két tanár is.
Suli után Noah szintén hazakísért, de most nem beszélgettünk az ajtó előtt, mert sietett haza.

A házba beérve nagy meglepetés fogadott. Fel volt díszítve a nappali, lufik voltak mindenhol, és színes szalagok, meg persze az ajándékok becsomagolva. Mindenki ott volt az étkezőben, Yvette is lejött a szobájából, mert ő meg nem jöhetett be ide addig míg én nem jöttem haza. És elkezdődött az ajándékozás.
Mamától pár szoba dekorációt kaptam, mert még nem vagyok megelégedve a szobámmal, és ezt ő is tudja, Papától egy könyvet kaptam, illetve az egész család nyáron elmegy vakációzni Los Angelesbe, meg persze a környékére.
És most jön a legjobb, KAPTAM EGY KISKUTYÁT Anyáéktól. Egy Corgit. Amire mindig is vágytam. A keresztszülemtől utalványokat kaptam amit majd itt is letudok vásárolni, kaptam h&m-es, Sephora-s, Bath&Body-s, és MAC-es utalványt is, persze mindegyiken kis összeg van, de éppen elég azokra a termékekre amikre szükségem van, vagy éppen ki akarom próbálni.
Persze a torta sem maradhatott el. Miután alaposan megünnepeltük a szülinapunkat kimentem a kertbe a kutyussal játszani, Yvette pedig felment a szobájába az újdonsült cicájával. Szeretném majd összebarátkoztatni őket, hogy ne legyen nézeteltérés köztük.
Most pedig, veszek egy nagy fürdőt, átgondolom a kapcsolatom Noahval, és keresek valami új sorozatot, azzal fogom eltölteni az estét.

Folytatása következik!

Itt az új rész, remélem tetszik nektek!

XxMsSilverMoon

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You Will Be Mine (HUN) Where stories live. Discover now