verspil je tijd niet aan dit hoofdstuk

5 1 4
                                    

oké ik heb dus al 1 maand geen telefoon en dit is echt de beste maand van mijn leven. haha

storytime:

ik doe sinds dit jaar de opleiding geluidstechnicus op het media college in Amsterdam. en als een bij vak heb ik ook licht. dus dan leer je alles over theater licht, spots, projecties en andere licht shit.

maar voor dat vak moet je dus ook ladders klimmen om lichte goed te stellen. maar laat ik dit zeggen de ladders zijn 3 meter hoog en ik heb hoogte vrees. dus ik vertel tegen mijn leeraar dat ik niet omhoog wil omdat ik gewoon in mijn broek schijt en ik bang ben dat ik naar beneden val. maar ik moest persee naar boven van hem omdat ik anders nooit een voldoende kan halen voor mijn praktijk toets.

dus ik ga letterlijk trillend naar boven en probeer de lamp goed te stellen. maar 1 de ladder stond te verwen van de lamp en 2 ik was zo erg aan het trillen dat ik gewoon geen kracht had om die lamp te draaien. 

op een begeven moment zegt hij tegen me dat ik een foto moet maken van de barcode die op de lamp zat geplakt. dus ik pak mijn telefoon maar omdat ik al niet stevig stond en aan het trillen was viel ik dus van boven aan de ladder naar beneden. maar het eerste wat mijn leeraar doet is kijken of de fucking ladder nog oké is. en of de hoofdloop die ik op mijn hoofd had het nog deed. en daarna kwam hij bij mij en vroeg het of het ging. gelukkig had ik alleen drie grote plekken. want het had erger kunnen aflopen. en mijn telefoon was stuk gevallen op de grond dus vandaar dat ik geen telefoon heb al een maand.

maar nu komt het. toen ik aan mijn leraar vroeg waarom hij wou dat ik een foto ging maken van de barcode kreeg ik letterlijk dit als antwoord: "denkje dat ik daar naar boven ga? ik heb hoogte vrees en ik zou er van afgevallen zijn. dus ik wou het veilig spelen voor mezelf".

like ARE YOU SERIOUS??

en toen ik aan hem vroeg hoe hij dan ooit dit als vak kan geven. was ik een snotaap.

-----------

OJA EN MIJN REKENLEERAAR IS OOK EEN GOEIE! ik zal een lijst maken van hoe hij ons al eens heeft genoemd:

hersendood, domme koe, arrogant, idioten, hormonale tieners(wat waar is voor sommige jongens in mijn klas), levenloze, koters, stomme chinezen en nog een paar dingen.

en hij vraagt ook vaak of onze ouders denken dat wij gelukt zijn. en we zijn een gevoelloze zombie dode arrogante kleuters zonder enige inlevingsvermogen vermogen. en oja hij heeft iets tegen chinezen. maakt niet uit wat hij doet of zegt. er komt altijd wel haat over chinezen invoer. wat is er mis met chinezen? helemaal niks er is meer iets mis met hem.



------------

leuk feitje ik zit met 21 jongens en 3 meiden in de klas waarvan ik 1 meisje ben

----------------


en ik had gewaarschuwd je had dit gewoon niet moeten lezen, en dan vraag ik me af ben je zo levenloos dat je dit leest? of ben je slim genoeg geweest om bij de title al af te haken?.

mijn hartWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu