Kaneki Ken

107 6 0
                                    

Obudziłam się o 06.00 rano , do szkoły miałam na 07.15 . Otworzylam okno u siebie w pokoju , wzięłam pierwsze lepsze ubrania i udałam się z nimi do łazienki . Po wyjściu poszłam do kuchni przygotować sobie śniadanie . Tak w ogóle mam na imię Kimiko Koizumi . Jakieś dwa tygodnie temu przeprowadziłam się do miasta Tokyo . Studiuje na uniwersytecie Kamii . Od kąd okazało się że w mieście żyją takie istoty jak Ghoule ,codziennie proszę tatę aby odbierał mnie ze szkoły . Najgorsze jest to , że  stworzenia te wyglądają tak samo jak ludzie. Żywią się one tylko i wyłącznie ludzkim mięsem . Nie mają litości nawet wobec siebie samych . Z tego co czytałam im więcej zjedzą ludzkiego mięsa tym silniejsze staje się ich  Kagune ,to coś w rodzaju ich broni . Zaraz zaraz ,która to godzina ... Spojrzałam na zegarek była 07.00 . Aaaa ... Zaraz spóźnię się na autobus . Wzięłam więc torbę, kurtkę ubrałam buty i wybiegłam z domu . Z daleka było widać odjeżdżający autokar. Teraz będę musiała iść na pieszo. Po kilku minutach przebytej  drogi poczułam krople deszczu spływające po mojej ręce a chwilę po tym zaczęło grzmieć .
Gdy dotarłam na miejsce weszłam do budynku . Nienawidzę tego uczucia kiedy wzrok wszystkich jest skupiony tylko i wyłącznie na mnie . Idąc w kierunku szafki zauważyłam jak jedna z uczennic kłóciła się z moim profesorem. Miała ona włosy o fioletowym kolorze zasłaniające jedno oko .

Drrrrrrrńńń

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Drrrrrrrńńń.....  ( Dzwonek na lekcje.)
Wchodząc do klasy zajęłam miejsce obok jakiegoś chłopaka w białych włosach . A przede mną usiadła ta sama dziewczyna ,którą wcześniej widziałam na korytarzu .
Nauczyciel - Dzień dobry . 
Uczniowie - Dzień dobry !
- Mam nadzieję że dobrze wam zrobiła ta kilku dniowa przerwa a teraz proszę mi powiedzieć czy są wszyscy obecni ?
- Nie proszę pana nie ma Hide'a ! Krzyknęła dziewczyna siedząca na końcu klasy .
- Kaneki ,dlaczego Hide'a nie ma w szkole ?
- Źle się poczuł i nie mógł przyjść .
- Dziękuję za inforamcję .
- Daje wam 10 minut na poznanie się a potem każdy z was opowie coś o sobie na środku klasy. Po tych słowach wychowawca wyszedł z pomieszczenia.
- Hejka ! Powiedziałam odwracając się w stronę Kanekiego ,bo tak on miał na imię . On spojrzał się moją stronę lekko kiwnął głową i wrócil do czytania lektury ,którą będziemy omawiać za niecały miesiąc . Dobra skoro nie ma ochoty ze mną rozmawiać to nie ,nie będę się nikomu narzucać .

Tokyo Ghoul Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz