2

604 38 2
                                    

Nagle po dwóch tygodniach napisał do mnie pewien chłopak. Ma na imię Brooklyn i jest to jeden z RoadTrip / nie wiem czemu ale o wszystko mnie wypisuje. Ogółem z Patką założyłyśmy kanał na YouTube i mamy już 900 000 subskrypcji. Wszyscy w szkole słuchają naszych coverów i podśpiewują je. Napisałam o tym Brookiemu, a on nas oblukał i powiedział że jesteśmy świetne. Wczoraj pierwszy raz rozmawiałam z nim przez face time'a i wygląda super.

Dziś za to robię Pati niespodziankę i rozmawiamy z wszystkimi chłopakami.... Czyli pierwszy raz z nim pogadać ( o kim mówię? O jack'u oczywiście uwielbia go).
Włączyłam face time'a i zobaczyłam chłopaków.
-Patka chodź szybko ktoś chce z tobą pogadać!
-Jeżeli to któryś z moich byłych to powiedz, że nie chce z nim gadać.
-Spokojnie to ktoś inny.
- No okey

Weszła do pokoju i znierochumiała, bo zobaczyła na ekranie laptopa Jack'u i do tego w bokserkach.
- Ej Jack odezwij się, bo ona nie uwierzy, że to naprawdę ty.

-Hej,jestem Jack, a ty to pewnie Patrycja.Słyszałem, że jesteś moją fanką- powiedział i do niej mrugnął.

-No taaak - zarumieniła się

Po dwóch godzinach pożegnałyśmy się z chłopakami i postanowiłyłśmy nagrać nowy cover na kanał.
Zdecydowałyśmy się na "they don't about us".



Cześć wszystkim to znowu ja Kamila
Dziękuję wam wszystkim za gwiazdki i za to że to wgl któś czyta mam nadzieję że wam się podoba
Do zobaczenia w krótce 😘❤

Dlaczego nie? Rye Beaumont Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz