Vandaag is het zaterdag!
Vandaag ben ik officieel 18 jaar geworden!Heb ik een leuke jeugd gehad NEE!
Maar vandaag zal ik genieten van mijn vrijheid die ik heb. Ik ben niet meer verantwoordlijk voor iemand, ik kan nu voor mij zelf zorgen, voor mezelf beslissingen nemen, vanaf vandaag zal ik mezelf op de eerste plaat zetten!
Ik heb voor het eerst na zeker 10 jaar een cadeau gekregen, ik kreeg een telefoon cadeau een iPhone 12. Ik ben na 9,5 jaar eindelijk gelukkig en blij. Ik voel me net de koningin, mag ik dat zijn "JAAA ZEKER"!
Ik werdt geroepen door mijn vrouwelijke begeleider, ik vertrouw nog geen man in mijn leven ook geen mannelijke begeleiders. Ze maken mij nog steeds bang, ze zijn nu lief voor mij maar kunnen net als papa veranderd en mij weer pijn doen.
Begeleider: Sann, vanaf morgen heb je een eigen huis!
S: dat meen je niet dat kan niet zo snel!
Be: jawel dat kan wel, jij bent niet iemand die nog veel moet leren. Jij kent alles al, maar we laten je niet zomaar gaan. Je krijg wel een begeleider om met je te helpen met groeien in deze maatschappij.
S: dat is goed, Omg ik ben zo blij. Dit is de mooiste dag van heel mijn leven, dat is vandaag!!
Be: jij bent een schat lieverd, en je sessies bij de psycholoog blijven door gaan tot dat jij alles hebt verwerkt.
S: ik zal zeker gaan, en ik zal mijn best doen om te komen waar ik wil zijn. Ik droom al te lang om mijn eigen bedrijf te runnen.
Be: moet je doen hou ons op de hoogte van alles!!
S: zal ik zeker doen, ik ben jullie echt dankbaar!Na geknuffel en alles ga ik mijn taart snijden, iedereen krijgt een stukje taart. Het was een taart van de HEMA, die zijn het lekkerst en iedereen die mij kent weet dat ik alleen taart van de HEMA eet.
Na een gezellige avond, lig ik op bed. Ik installeer mijn telefoon met behulp van de aanwijzingen, ik heb altijd een telefoon gehad van 10 euro bij de kijkshop. Maar goed, nu heb ik een nieuwe. Ik zat te twijfelen om Facebook aan te maken, toch maar niet doen maar Snapchat , Facebook, instagram en als laatst whatsapp wil ik wel hebben.
Na dat ik al mijn mensen heb opgeslagen en een bericht heb gestuurd op whatsapp met mijn nieuwe nummer, ga ik onder de dekens liggen en ga ik heerlijk slapen.
JE LEEST
HET LEVEN
Short StoryWaarom ik? Ik ben onschuldig! Ik heb jouw nooit wat aan gedaan! Waarom ik??