Spev

26 0 0
                                    

Ráno som sa zobudila a išla som sa obliecť, to čo sa stalo včera som niako nevnímala.No ale furt sa mi v pamäti prehrával ten moment.Keď som prišla do školy tak tam boli moje najlepšie  kamarátky.,,Ahoj Silvia.Ahoj babi.Ide vám tiež ten moment hlavov čo sa stal včera.,,Áno".

Tom,Axel,Lucas, Silvester
Ahoj babi.,,Ahoj".,, Prečo ste nám dali pusu včera".Lebo sa nám páčite.,,A to ste nám nemohli povedať normálne".Takto to bolo zaujímavéjšie.Tak Uvidíme sa po škole,Ahoj babi.,,Ahoj".
Po škole

Silvia
Po škole nás chalani zobrali zas do štúdia.

Silvester
Prišiel režisér.,, Chalani jediný ste napísali noví song".,, Včera.,,Dal som to prečítať ľuďom z našej roboti".A čo oni na to.,,Je to dobré".Super.,, Odkiaľ ste mali nápad na tento song".My sme ho napísali a babi nám ho upravily.

Emili,Erika,Silvia,Jesica
,,Píšete songy". No viete my píšeme songy.,,Viete čo hľadám akurát zástupcou režisér, Nemáte nahodov záujem".Viete čo berime to.,,Dobre začínate teraz,od zajtra začína keď prídete zo školy a končí 21:00".Fajn.A odišiel

Tom, Silvester,Lucas,Axel
Vi ste to zobrai.,,Áno zobrali sme to.Babi prečo ste to zobrali?.,,Abi sme mohli biť s vam".Babi to ste nemuseli.,,A chceli sme.

20:45
No nič mi už si pôvjdem si ľahnúť,dobrú babi.,,dobrú chalani.

Silvia,Erika,Jessica,Emili
20:47.Nudime sa čo ideme robiť.Skusme jeden song zaspievať a zahrať.

Lucas, Silvester,Axel,Tom
Čo je to za zvuk poďme sa pozrieť.keď sme tam prišli uvideli sme babi ako spievajú a hrajú na nastrojoch.Spivali a hrali nádherné.Keď dokončili pesničku tak nás zbadali a prišli k nám.,,Chalani vi ste to počuli". Áno.Babi spievali a hrali ste dobre.,,Díki chalani ste zlatí, koľko je hodín".21:15.,,My už musím ísť ahoj".

Dúfam že sa vám piati diel páčil.

zamilovaný do sebaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora