A szüleim nagyon megszerethették Oregont azon belűl is Portlandet ugyanis vettük magunkat és Floridából ide költöztünk. Nem volt ellenvetésem a költözéssel kapcsolatban ugyanis én ide felejteni jöttem a múltat és azt a sok rossz emléket ami oda kötött és az álmomat amit feladtam a baleset miatt.Ez a nagy távolság a régi otthonunktól számomra nagyon jó ,nem annyira a húgomnak ő mondása szerint imádta Floridát ,a napsütést ,a suliját,a barátait és még sok minden mást amit most ott kellet hagynia.Csak úgy mint én,anya és apa sem bánta a költözést .Apa új állást kapott mint helyi rendőrkapitány ,anya pedig itt folytatja könyvelői állását.
Egy nagy családi hazát vettünk ,egy lakópark végén tálható,közel a erdőhöz ami pont a mi házunktól kezdődik.Sokkal nagyobb és szebb mint az előző egyszintes lakásunk,úgy mondott családiasabb és otthonosabb is .Négy teherautónyi doboz és bútorok álltak a házban ,valamint a kertben.Igaz anya felvett pár embert akik a nehezebb dolgokat helyre rakják ,de az én szobámban az agy és a bútorokon kívül semmit nem engedtem hogy elmozditsanak.
Jobb szerettem magam elintézni és el pakolni a személyes dolgaim.Kiharcoltam magamnak a beltéri ablakpárkányos szobát amit tele raktam puha diszpárnákkal,kaptam egy kisebb beépített gardróbot ahova felválfázva be pakoltam a ruháim.Az ágyam az ablak mellé rakták s mellé egy éjjeli szekrényt(már látom előre teli lessz könyvekkel ),egy másik kisebb ablak elé helyezték az iróasztalom,tőle balra egy könyvespolc van befúrva a falba ,oda még felkel raknom a könyveim összesen 5 dobozzal van. Egy plusz szekrény is bekerült a szobámba,a régi szobámba a díjaim voltak rajta de most nem pakolom ki őket,sőt fel se hozattam a dobozokat.Minél távolabb vannak tőlem annál jobb.
Négy óra pakolászás után mondhatom azt hogy valamennyire kész a szobám ,már csak a rajzaim kell fel kerüljenek a falra ,pár kép és a festő tábláknak hely felállítani.Az én szombámat,mondhatni késznek lehet titulálni,nem annyira a ház többi részét.