#3

36 5 26
                                    

'ISHH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'ISHH.... Kenapalah ada kewujudan sekolah. I hate school!! Saya cuma nak hidup tenang tenang sahaja, dahla sengsara boring,'  bisik seorang manusia sambil jalan ke arah kelas 1 Rambutan.

Dia pilih satu tempat yang paling sunyi dan meja yang tiada tablemate. Dia memang sengaja pun nak pilih tempat yang sunyi supaya dia tiada pengalaman yang lagi sekali macam last year tentang dia belajar di keadaan zoo yang mempunyai banyak monyet berbanding dengan zoo yang lain.

*Setakat ini bagi dia nama 'manusia' dulu

Selepas duduk...

'Manusia'  ini sudah start nganga dia...

'Bang' 

AISHH!! Terkejut saya. 'Manusia'  terkejut sebab dia attention sangat dalam nganga dia.

Jungkook sudah duduk di tepi manusia selepas pecutan ke kelasnya.

'Manusia' mampu diam sahaja duduk di tepi Jungkook yang tak kenal langsung.

Jungkook : Watsup white bro! J-Jungkook!! N-Nama saya Jungkook. Ha-- penat gila.. Kaki nak patah naik tangga dengan speed Powerman ni.

Jin : H--Hiii-- J--jang Kook, nama saya Ji--in.

Jin terpegun tengok Jungkook kerana campuran air peluh dan air liur hampir hampir splash ke muka Jin. Dia juga penat hati tengok Jungkook dengan hampa kerana masa depan kena duduk dengan salivaman ni... Mukanya akan selalu berada di keadaan lembap dan tidak akan kering apabila sembang dengan Jungkook. 

*Saliva = air liur

Jungkook : Jung-- Kook.. Saya hairan kan.. You guna produk kecantikan apa ya? Muka you putih smooth semacam perempuan. Hehe.... Kalau you jadi perempuan... saya dah lama pikat you. Hampir hampir terpikat dengan muka kau ni.

"Ewwww.... geli saya dengar... Saya kena jauhi manusia ini.... Siapa nak kawan dengan manusia yang [Air liur + Gay]" 

From : Jin's brain

From : Jin's brain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin : Haha... Takla.... mak saya orang amerika, semua disebabkan dna from my mom.

Jungkook : Emm... Tadi ada kawan yang hitam macam chocolate, sekarang ada pula kawan yang macam toothpaste..?

Jin : Hahah....

........

.......

Jungkook's brain : Patutkah saya mulakan tajuk yang lain.... Tapi--tapi..... I have no idea nak cakap apa. Teringin nak gorek satu lubang lalu jump ke dalam!! Mampu give a fake smile ja la. Hahaha

Jin's brain : Ahh... feel better now. Freshing! Inspired! 

Macamlah finnaly, otak Jungkook inspired dan dapat satu tajuk yang boleh gosip.

Jungkook : HA!! Tadi saya jumpa satu pondan yang suara perempuan tapi macam lelaki. Dengan hairstyle korea tu, baju rock fancy fancy tu, wuishh cool gila, damn hot, emm.... Tapi dengan suara perempuan.

Jin : Emm... Saya rasa saya tahu orang itu siapa. Dia perangai pelik sikit. Dia suka pakai baju gucci corak banyak banyak tu. Orang lain bagi nickname dia, gucikaya, dia memang kaya. Nama dia Kim T..................

Jin tak sempat sebut keluar nama penuh gucikaya disebabkan cikgu kelas sudah masuk ke dalam kelas dan cikgu kelihatan mood tak baik dan mereka takut tak berani sambung gosip mereka.

Actually saya ada banyak lagi nak sambung lagi kat chapter ini, em.. tapi saya malas hohohohoh... Sekarang pukul 2:55 a.m. Goodnight and good morning ya. Cerita yang tanpa check back, mesti you all menyesal baca kan... hahahah. Tujuan cerita ini saja nak menghabiskan kehidupan idaman saya saja... so jangan kisah yer. hohoho. Done. Bye.

*AHH!! WHAT HAVE I DONE IN THIS HOLIDAY!!!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*AHH!! WHAT HAVE I DONE IN THIS HOLIDAY!!!!!

WHAT HAVE I WRITE IN THIS STORY!!!

3:00 A.M......


4 IdiotsWhere stories live. Discover now