Capitolul 10

4.1K 232 18
                                    

Taylor mi-a deschis ușa și mi-a oferit brațul. Eu l-am luat de braț și am mers așa până la receptia restaurantului . El rezervase un separeu . Se pare că nu s-a înșelat când a spus că este intimă . Cum ne-am așezat la masă , un chelner a venit și ne-a luat comanda .

-Ce doriți să comandați ?

-O cafea neagră. Spune Taylor .

-Și eu vreau o cafea cu lapte .

-Am înțeles .

-Dacă tot suntem doar noi , Amanda , ce ar fi să ne cunoaștem mai bine .

-Și ce vrei să afli ?

-Totul . Începe cu începutul .

-Păi m-am născut într-un spital acum 19 ani .

-Sari peste câțiva ani . spune Taylor începând să râdă .

-Ok . Dar să ști că am fost un bebeluș drăguț .

-Nu mă îndoiesc de asta .

-La 16 ani tatăl meu a murit , iar mama acum un an a primit postul de directoare și s-a mutat . Eu am rămas singură . Am trăit liniștită până în ziua când acei băieți s-au luat de mine și restul întâmplări îl știi . Mama m-a obligat să îmi părăsesc  școala , pieteni , iubitul și să mă mut la această școală și în acest oraș pentry a mă putea supraveghea .

-Ai avut o viață grea !

-Gata , să nu mai vorbim despre mine . Spune-mi ceva despre tine .

Întreabă și vei afla .

-Îmi vei răspunde sincer ?

-Da ... Dar ce vrei să știi ?

-De ce erai peste secretară în ziua când ne-am întâlnit ?

-Nu mă așteptam la asta . De când te frământă întrebarea asta ?

-De ceva timp , dar nu contează . Tu răspunde .

-Dacă vroiai să știi puteai să mă întrebi .

-De ce eviți să răspunzi ? Ascunzi ceva ?

-Suspicioasă mai ești . Bine îți voi spune . În ziua acea ca în multe altele secretara s-a dat la mine , iar eu am vrut să îmi bat joc de ea și să îi răspund la avnsuri . Se pare că ea vroia un pic mai mult .

-Un pic ?! Încă puțin și folosea masa pe post de pat .

-Nu mă așteptam să ai astfel de gânduri . Ești cam perversă .

-Tot eu sunt cea perversă ?! Nu eu am fost cea care era peste o persoană .

-Nu te lua de gândirea mea . Sunt totuși o persoană după care se uită fetele . spune începând să râdă .

-Și ce admiratuare ai . spun bufnindu-mă și pe mine râsul .

-Restul seri a fost perfectă . Am râs și am povestit tot felul de întâmplări . Se făcuse 8 și jumătate când am hotărât să plecăm . Pe drum încă am continuat să vorbim cu același elan .

-Am ajuns . spune Taylor.

-Așa se pare .

-A fost o seară grozavă pe care mi-ar plăcea să o repetăm cândva .

-Da , a fost o seră frumoasă întradevăr .

-Mama ta a ajuns ?

-Cred .

-I-ai spus că o să te întâlnești cu mine azi ?

-Nu , am vrut să afle până nu sunt sigură de câteva lucruri .

-Și de ce ai nevoie să fi sigură ?

-Dacă ce se întâmpla intre noi este adevărat .

-Și tu ce crezi ?

- Încă nu știu răspunsul .

-Hai să te ajut să iei o decizie .

El s-a apropiat de mine și m-a sărutat . Acesta era un sărut diferit de primul . Era senzua și apăsat . Taylor m-a prins de mijloc și m-a lipit de el . Surpriza m-a făcut să deschid puțin buzele . El a profitat și și-a sptrecurat limba în gura mea . Cu fiecare clipă care prelungea sărutul simțeam cum ceva în mintea mea se clarifica . Mă îndrăgostisem de el .

-Ce naiba se întâmplă aici ?! se aude vocea mamei urlând la noi .

Taylor se desprinde de mine cu o scânteie de pasiune în ochi care m-a uimit .

-Amanda , intră imediat în casă ! Domnule Grand vă rog să plecați !

Dau să ies din mașină iar Taylor mă prinde de mână .

-Amanda , vreau să știi că ...

-Amanda , dute în casă acum !

Eu ies resemnată din mașină și curioasă din cauză a cea ce vroia Taylor să îmi spună . Când am intrat în casă mama a început să vorbească .

-Ce a fost în capul tău ? De ce l-ai ales pe domnul Grand ? Nu aveai un iubit ? Ce s-a întâmplat cu Jason ?

-M-am mutat și nu i-am spus nimic .

-Dar de ce el ?

-Mamă , nu vreau să mă cert cu tine .

-Atunci răspunde-mi la întrebări !

-Nu vreau !

Și am plecat nervoasă în camera mea .

„De ce a trebuit să vină mama să strice momentul ? Dar fix ea trebuia să vină ? Și ce vroia Taylor să îmi spună ? Ce ?! " În acele momente aveam o mulțime de întrebări la care nu puteam primi răspunsuri . Am adormit greu , iar dimineață m-am trezit devreme .

                                                                                 Taylor-s pov

„Am sărutat-o ! Și nici măcar nu vroiam să îi mai dau drumul . Am avut noroc cu directoarea pentru că a venit . M-am încins surprinzător de ușor . Dar nu e posibil să fie doar o atracție carnală în care să mă folosesc de anumite trucuri . Se pare că și eu am clarificat lucrurile . M-am îndrăgostit de ea . Și nu am de gănd să o las să scape . "

Dragoste cu un profesor (Necorectat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum