Ziua următoare am fost trezită de telefon . L-am luat repede pentru ca Taylor să nu se trezească .
-Alo ?
-Amanda ! Ce s-a îtâmplat de nu ai venit până acum acasă ?
-Mamă ? Dar ai spus că pot rămâne .
- Nu te pot lăsa singură acolo , iar eu nu pot veni pentru că poate interveni altceva . De acea vreau să te întorci .
-Nu vreau !
-De ce ? Este cumva cineva cu tine ? Nu cumva este domnul Grand ?
Mi-am întors capul ca să-mă uit la Taylor . El se trezise și mă privea . L-am luat de mână și i-am răspuns mamei .
-Da , este cu mine .
-Cum ?! Ce caută acolo ?
-A venit să mă vadă .
-Amanda , vino imediat acasă ! Nu mă face să vin după tine !
-De ce ?
-Pentru că nu vă pot lăsa singuri . Te rog , întoarce-te !
Taylor m-a strâns puțin de mână ca să îmi atragă atenția . El îmi spunea din priviri ca să accept și să plec acasă . Acea privire mi-a săgetat corpul și am simțit un motiv ca să îl iubesc . M-am lăsat pe spate și m-am cuibărit în brațele lui .
-Bine . O să mă întorc aazi . Pa ! și i-am închis telefonul înainte să mai spună ceva. M-am ridicat puțin ca să las telefonul pe noptieră , iar când am vrut să mă dau jos din pat Taylor m-a prins de mână .
-Doar nu credeai că o să te las să pleci atât de repede ?
-Dar tot o să trebuiască să plec .
-Te duc eu cu mașina ca să recuperăm timpul pe care o să îl pierdem .
-Și căt timp ai de gând să mă mai ți aici ?
-Cât timp o să mă satur din a te ține în brațe . Dar puate exista o problemă .
-Și care ar fi problema?
-Nu o să mă satur de tine niciodată .
Atunci el m-a tras de mână în așa fel încât am ajuns peste el .
-Dar trebuie să îmi fac bagajul . spun pe o voce miorlăită pe care încercam să pară că regret , dar pe când mie îmi plăcea al naibi de mult acea poziție .
-Deci te grăbești atât de tare să scapi de mine . Bine . Atunci să mergem .
El încercă să se ridice , doar că eu îl opresc cu un sărut .
-Nu trage concluzi singur . Vroiam doar să te necăjesc puțin .
-Așa deci , ai chef de glume domnișoară . îmi spune cu o față serioasă care îmi taie elanul .
-Taylor ?
-Dacă tot ai chef de glume . . .
El s-a apropiat de mine și și-a apăsat gura pe amea într-un mod butal . Doar că brutalitatea se transforma în tandrețe iar eu mi-am dat seama că serioazitatea lui a fost doar un tertip cu care să mă prindă cu garda jos . Și a reușit . Acum și eu mă încinsesem și trecusem de la vânat la vânător . Îl atacam cu săruturi umede și fierbinți care doar îl amăgeau . Sătul de acest calvar la care îl puneam mă prinde într-un sărut de plăcere pură pentru amândoi .
CITEȘTI
Dragoste cu un profesor (Necorectat)
RomanceAceasta este prima mea carte , asa ca sa nu va asteptati la prea mult :)) Amanda , cea care are un trecut in spate , este adusa cu forta intr-un oras nou . La noul liceu este martora unei scene, nu atat de comune in care il avem drept actor princip...