Capitolul 12

4.1K 212 15
                                    

-Ce naiba cauți aici ?

-Frumos prosop . Cam lung , dar frumos .

La auzul acelei remarci am simțit cum sângele începe să îmi fiarbă de nervi .

-Ieși afară !

L-am luat de braț și l-am târât până la ușă . Când am vrut să o deschid , el a pus mâna pe ușă și m-a oprit . În momentul meu de neatenție Taylor s-a eliberat din strânsoare și și-a pus cealaltă mânătot pe ușă în așa fel încât să fiu prinsă ca într-o capcană . Acum nu mă mai puteam mișca iar inima îmi bătea îngrozitor de tare .

-C-ce faci ?

-Nu e bine să dai afară pe cine și să ieși din bae într-un prosop atunci când știi că în cameră este un străin .

-Dar tu ce cauți aici ?

-Am venit întâmplător .

-Și ai intrat în camera mea de hotel tot întâmplător .

-Exact . „Doar nu o să îi spun cpă am venit cât am putu de repede atunci când am aflat că directoarea te-a lăsat aicisingură ."

-Și de ce nu îmi dai drumul ?

-Pentru că am bătut atâta drum ca să te văd .

-Te-ai dat de gol singur .

-Nu mai contează .

Simțeam  că leșin , iar prezența lui mă făcea să amețesc . Trebuia să găsesc un pretext ca să îi îndepărtez .

-Taylor îmi cade prosopul .

-Cu atât mai bine .

-Dar ...

Nu am apucat să protestez pentru că el s-a lipit de mine și m-a sărutat . Acum că știam ce simt pentru el m-am lăsat purtată de val . M-am împins și eu în el și i-am tras capul mai aproape .El pricepând gestul mă i-a în brațe neîntrerupând sărutul și mă pune pe pat . dIntr-o dată Taylor se desparte de mine .

-Stai . Dacă nu ne oprim acum nu mă mai pot abține .spune gâfâind .

-Cine a zis să te abți ?

-Ești sigură ?

-Da . și spunând asta îi dau geaca jos rămânând într-o bluză și o pereche de pantaloni . El își dă jos bluza și mie prosopul . Îl văd cum mă cercetează atent .

-Arăți mult mai bine decât în imaginațile mele .îmi spune el

-Eu nu pot spune nimic pentru că înc mai ai haine pe tine .

-Atunci să scăpăm de ele .

Taylor își dă pantaloni și boxeri jos . Eu la văzul goliciuni lui simt cum timiditatea mă cuprinde dar dispare rapid când el mă sărută scurt .

-Acum chiar arăți mai bine decât în fantezile mele . îi spun eu .

-Ai fantezi cu mine ?

-Dap . Și toate sunt legate de acest pat .

-Atunci să le transformăm în realitate .

Taylor se pune desupra mea și începe să mă sărute fierbinte începând cu mâinile și urcând . Când ajunge la sâni le acordă o atenție specială fiecăruia în parte dezmierdăndui cu limba . El a urcat ușor pe gât până a ajuns din nou la buze , iar sărutul de foc a reînceput . Eu mi-am pus mâinile pe spatele lui și în frenezia pasiuni îi cercetez spatele . Taylor și-a strecurat mâinile între noi și le-a așezat pe sâni mei începând să îi frământe . Plăcerea începea să crescă făcându-mă să scot un țipăt de pasiune .

-Taylor ! i-am rostit numele ca pe o implorare .

-O să fiu blând . Știu că ești virgină .

El s-a apropiat de mine și a făcut contactul dintre trupurile noastre  . La început am simțit durere dar cu cât ridmul se intensifica , durerea era înlocuitâ de plăcere . La atingerea punctului maxim l-am prins de mână pe Taylor ca să fim absorviți împreună în abisul infinit de plăcere . După ce momentul a trecut am căzut amândoi pe pat obosiți . Eu m-am cuibărit la pieptul lui încă ținându-ne de mână . 

Dragoste cu un profesor (Necorectat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum