Eventhough sekolah kat korea ni best en. Tapi kena bangun pagi pagi tu tak best. Tapi kalau nak jumpa daehwi tu saya sanggup aaaaaaaaaa. okay back to the story. so hari tu aku pun pergila sekolah macam biasa. waktu aku pergi tu wadhi dengan sha dah pergi. baik takyah jadi kawan aku kalau nak tinggal aku en.
bila dah sampai sekolah tu aku pergi ah kelas kan takkan nak tunggu tengah tengah hallway. nanti orang kata aku gila. dalam perjalanan tu aku pun jalan ah bukan merangkak. lol merapu gila. haha. dalam perjalanan tuu aku nampak sorang ni aku kenal gila.
"Daniii" aku menjerit nama dia. takkan nak menjerit nama daehwi lak kan kalau jumpa dani.
dia pun pusing belakang dengan bergayanya. ahaha
"han ? what are you doing here ?" wadefak sia dah terang lagi bersuluh aku pergi sekolah nak belajar.
"its school duh " aku menjawab dengan obviousnya
"wait.. so this is the school that you told me ?"
aku mengangguk."Ohh soo we can talk more if you're in this school. but you know I'm one year older than you so we can meet at lunch ?" dia bertanya.
"Yeah but I need to tell daehwi first" pft macam laki bini lak aku ngan daehwi ni. nak kena tanya dulu. takpe.. nanti dah habis sekolah kita kahwin eh daehwi
"oh okay" dani pun berlalu pergi meninggalkan aku keseorangan. asal dengar macam sedih sangat ni sia.
"eh haannnnn" eh daehwii. aum nampak sangat ada jodoh kita dua kan daehwi kannn. okay gedik sangat ni
"eh daehwiiiiii" aku meniru balik dia. dia hanya ketawa. omagashh comel sia. agak agak enn kalau anak aku ngan dia mesti lagi comel . shit asal boleh fikir pasal anak ni.
"why are you blushing han ?" dia tengok aku pelik. lol dia yang buat aku blushing. actually tak pun sebab aku yang fikir pasal anak kitorang tetiba je enn. haha
"eh I'm not blushing. someone just slap my cheek haha " okay jawapan merapu tahap gaban dah ni baik aku stop
"oh okayyy" dia just tengok aku dengan peliknya. yaya aku tau jawapan aku merapu gila. just stop ah
♡♡
dah rehat ni. aku menunggu dani. dah tanya daehwi dah. dia kata dekat aku yang dia pun nak rehat dengan dani sekali. nak berkenalan katanya. haha kita tengok.
sambil menunggu tu daehwi pergi beli makanan. tak sampai sampai gak. naik muak aku tunggu. dah sampai lima minit tunggu baru sampai. eh sampai dua dua sekali lak tu. mesra sungguh aku nampak dua orang ni. dahla tinggal aku sensorang pastu dok berasmaradana dua dua orang. dasar kunyit.
"hey han" daehwi senyum. manis gila dia punya senyum air mineral yang tak rasa apa pun aku rasa manis.
"han my sisterr" dani tegur aku. senyum manis gak. tetiba rasa macam terlebih minum air gula. alahaii ramai sangat lelaki charming kat sini dah kenapa.
"hey daehwi, dani" aku tegur balik.
"haha" diorang tengok sama sendiri pastu gelak. sah diorang ni. memang sah diorang ni kunyik. aku seratus peratus yakin yang diorang ni kunyit
"so you guys already know each other I see" aku bercakap.
"yeah we are cousin" oh ingat kunyit tadi
"oh i thought you guys are kunyit" aku cakap je. diorang bukannya tau maksud pun lol
"what is kunyit" daehwi tanya. takde ape lah awak. kunyit tu kunyit ah. kan sumi kan
"nothing"
YOU ARE READING
EXCHANGE STUDENT ✔️
FanfictionApabila han dan sha dan wadhi pergi ke korea untuk aktiviti pertukaran pelajar dan diorang jumpa dengan daehwi guanlin dan jihoon. (Jangan baca kalau tak suka cerita yang agak bodoh plus cringey ni) kepada kengkawan aku yang jumpa cita aku ni baca...