22

158 16 3
                                    

Selepas aku bersiap menyiapkan diri, Min Jee dan aku keluar dari rumah. Aku makin rapat dengan dia. taktau kenapa tapi kitorang rapat. Tapi aku lagi rapat dengan daehwi lagi la.

Kami keluar berdua. entah la Min jee nak bawak aku gi mana. Jumpa daehwi pun seronok gak. aku pun mengikut Min Jee keluar.

Aku mengeluarkan fon untuk text Moora

han
Min Jee and I is in the park right now. You can get things ready

We'll be back in an hour
Make sure that everything is ready before we get there

Moora
okay. jaehwan and daehwi are also here. Jiyong too and seungri.

Selepas mendapat mesej daripada Moora aku terus menutup fon aku. taku Min Jee syak apa apa pulak habis surprise kitorang.

"Cantik kan taman ni" Min Jee berkata. ya cantik tapi cantik lagi han. huehuehue

"Cantik.." Nanti kawen aku nak datang sini dengan daehwi ah

"Lets go to the cafe" Min Jee mengajak aku

♡♡

Sha dan Wadhi yang berada di dalam bilik terus keluar dari bilik apabila terdengar bunyi pintu ditutup menandakan Min Jee dan Han dah keluar.

Diorang berdua terus mengeluarkan barang barang perhiasan untuk menghias ruang tamu untuk surprise Min Jee.

Belon dah tiup dah tadi waktu sha dengan wadhi masuk bilik. Sha buat buat merajuk je tadi.

Moora dengan semua dah sampai tinggal nak hias ja. Daehwi mengambil satu belon untuk melekatkan dekat dinding.

Belum sempat daehwi melekatkan belon itu, Belon itu sudah dicucuk oleh jaehwan. apa lagi menjerit ah daehwi jaehwan gelak pun macam psycho lagi. urgh nightmare

♡♡

Bila dah rasa macam satu jam setengah aku dengan Min Jee keluar, aku pun decide nak balik rumah. Moora pun ada text aku cakap semua benda dah tersedia.

Dah sampai rumah tu Min Jee buka pintu. of course la gelap. nak buat surprise kan.

"Asal gelap do" Min Jee berkata sambil tangannya meraba dinding. Mencari suis lampu.

"Happy Birthday to you~ Happy Birthday to you~" dan jaehwan sorang buat solo. tau ah suara sedap. takyah ah buat solo sensorang.

"bila korang buat semua ni hah ?" Min Jee bertanya

"Baru tadi" Jiyong menjawab

"Habis bersepah rumah. Siapa nak kemas nanti ni ?" Min Jee berkata

----

Aaaaaaa surprise takjadi. btw happy birthday to
jaeyone lagi sejam setengah but idc. malam ni han nak tido awal

EXCHANGE STUDENT ✔️Where stories live. Discover now