20

157 16 2
                                    

"han, can we eat together ? i dont have any friends here yet" hyunjin tanya aku

sekarang waktu rehat.  aku baru ingat nak rehat dengan daehwi tapi kesian lak kat hyunjin nanti kena rehat sensorang. aku pun mengangguk. dan dia tersenyum. boleh bayang tak macam mana dia senyum tu ? boleh cair tau tak ????

 boleh bayang tak macam mana dia senyum tu ? boleh cair tau tak ????

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

daehwi mana daehwi ? i need to see him. kalau tak nanti aku kawin dengan hyunjin kang. k stop.

"Han. lets go eat" daehwi menarik lengan aku. 

"can we go with hyunjin ? he's alone though" daehwi dengan muka tidak rela mengangguk. aku pun dengan gembiranya menarik lengan daehwi dan berlalu pergi ke kantin. hyunjin ikut belakang

♡♡ 

Dekat kantin pun macam biasa ja cuma tambah hyunjin. em. tapi asal daehwi senyap ja harini. aku tak buat apa pun. ke sebab hyunjin ? we never know. aku malas nak ambik tau ah. malassiaaaa. so aku pun buat tak tau je 

"haannnnnn" dani datang kat aku. mendepakan tangannya. jangan harap aku nak peluk dia. tanpa sempat aku membalas apa apa tetiba seseorang memeluk dani.

Aku dah agak. dani ni memang kunyit. haha. tak ah. yang peluk dia tu lee daehwi. budak rambut purple tu. bakal laki aku. tapi kann... kenapa dia pergi peluk dani siaaa.

"kunyit detected" sha berkata.

"daehwi kunyit ?!?!" wadhi membuat muka terkejut.

"kalau dia kunyit takde ah dia nak suka han. fikirla sikit. otak letak kat mane ??. kat lutut ?" sha menepuk paha wadhi.

wadhi just roll her eyes pastu membuat muka kacangnya.

"GEDEBUKK" auch macam nangka busuk sia jatuh

"deserve you. I dont want to hug you. I want to hug han" aku membuat muka geli. baik aku peluk daehwi ja. sian dia jatuh tapi lawak. AHAGAHAGAHAGAHGAA

okay. aku tak jahat nak gelakkan daehwi. 

"are you okay" aku tanya daehwi yang duduk tak bangun bangun tu. muka dia macam merajuk ja. 

"get up" aku menarik tangan dia untuk bangun. berat la jugak tapi aku tarik ja

setelah 10 minit bertungkus lumus untuk mengangkat daehwi akhirnya dia bangun dengan sendiri. dasar berat. yang lain pun tengok je. bukannya nak tolong aku. dasar kawan. baik takyah kawan ngan aku. tolong sikit pun taknak.


EXCHANGE STUDENT ✔️Where stories live. Discover now