hoofstuk 1

367 6 0
                                    

Hoofdstuk 1.

Ik zit aan mijn huiswerk, ik kan mijn aandacht er niet echt goed bijhouden. Daan van mainsteet is online op Twitter, ik heb al zo ontzettend lang geen tweet meer van hem gehad. Dit is eigenlijk de enige manier om een soort van gesprek met hem te hebben. En dan, 'YES' eindelijk hoor ik dat ene geluidje op m'n iPhone wat alleen maar een Twitter melding kan betekenen. Met vol goede hoop open ik mijn Twitter en kijk wat voor interactie ik heb, maar nee hoor hij is niet van Daan. Wat ben ik toch eigenlijk hopeloos, een beetje iemand spammen die niet eens m'n naam weet en toch niet gaat reageren. En dan nog te bedenken dat ik een soort van gevoelens voor hem heb. Ik had gehoopt dat er een tweet van hem was, maar nee dat zat er vandaag weer niet in. Ik probeer me verder te gaan concentreren op m'n huiswerk, maar het lukt niet. Ik leg het aan de kant en ga whatsappen met m'n goede vriendin. Zij vind dat ik ook wel een beetje hopeloos ben. "Joyce" die jongen neemt je leven over, alles laat je vervallen voor hem en hij weet je naam niet eens! dat meldt m'n vriendin me even leuk via whatsapp. Misschien bedoelt ze het dan wel goed, maar die jongen is wel zo ongeveer mijn leven en die maakt me wel gelukkig zonder dat die ook maar iets zegt. Ik begin een soort van ruzie te krijgen met m'n vriendin. Waarom denkt iedereen er altijd zo makkelijk over, "oh gewoon 4 jongens die een beetje kunnen zingen en aardig doen tegen meisjes" ik kan er echt niet meer tegen helemaal nu m'n beste vriendin ook al zo tegen me doet. En van mama kan ik haar medelijden ook al niet verwachten...Daan is offline, ruzie met m'n vriendin en m'n huiswerk is een soort van verpest. Ja welkom in het leven van een fangirl....

the expectations in your thoughts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu