Seni görünce kalbimde bitmek bilmeyen bir acı başlıyor. Kafamda kurduğum cümleler , aklımdan geçenler boğazımda bir yumak olup takılıyor . Yutkunamıyorum , boğazım acıyor...
Yaşadıklarımız gelince aklıma sadece bitmek bilmeyen keşkeler kalıyor bende. Yaşadığım acı , kalbimin kırılan parçaları ayaklarıma batıyor adım bile atamıyorum . Bir zamanlar senle uçarcasına yürüdüğümüz yollar artık eskisi gibi ayağımın altından kayıp gitmiyor . Sürekli senin hatıraların önüme koca bir kaya olarak çıkıyor. O kayayı kaldırıp atamıyorum. Yardım etmiyorlar bana , sende yoksun zaten. Sen bu yolda beni yalnız bıraktın . Cesur değildin geri döndün . Şimdi bakıyorumda sen başka bir yolda , başkalarıyla yoluna devam ediyorsun . Bizim birlikte yürüdüğümüz ; yılanlı, taşlı yollara çiçekler diktiğimiz ve birlikte yürüdüğümüzde papatyalar , güller açan zambak kokulu o yolda değilsin .
Ve biz bana papatyalardan taç yaptığın o günde değiliz . O kötü yolun güzelliğini ikimiz farketmiştik ... Birlikte ...
Tehlikeliydi ama biz birlikte olunca o yolda çiçekler açtı. Bana inanmadın , belkide güvenmedin .
Ve şimdi ben hala o yoldayım . Yolda çiçekler yok artık ; sen olmayınca . Yılanlar , taşlar , kötülükler var . Gülüşmeler , kahkaha sesleri yok . Karanlık , korkunç sesler var . Ve ben sen olmayınca çok korkuyorum. Ve hala yürümeye devam ediyorum . Bazen düşüyorum etraf karanlık .
Gökteki yıldızlar gözüme takılıyor . Ne kadar yakın duruyorlar ve bir o kadarda uzak ...
Tekrardan içimde bir umut koşuyorum sonsuzluğa ; gökteki yıldızlar göz kırpıyor.
Dolunaya koşuyorum . Kafamdaki sorulara cevap vermek için ...
Pes etmek yok benim dünyamda . Ayağım takılıp düşsemde , kafam da yarılsa bulucam... Hayatımda ne eksikse ne gizliyse bulucam .
Ve niye gittiğini , nerde olduğunu bulucam. Ben Melodi asla vazgeçmeyeceğim . Ve ben benliğimi o gün kazanacağım . Bu benim hikayem...........................
Herkese merhaba ;
İnşallah giriş bölümümü güzel bulmuşsunuzdur . Ve nice diğer bölümlere okuyanlar mutlaka yorumlara lütfen 😊😊
Oy atmayı unutmayalım . Yeni bölüm için yorumlara ...