Prologue

31 0 0
                                    


Čest, jsem tady s novou knížkou snad vás zaujme. Tam když tak písněte v komentářích, abych trošku věděla nějaké kapitoly už mám napsané. Tak uvidím, jak se chytne.

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩


Jsem na letišti v Londýně a čekám na svůj let do České republiky, abych měla klid na školu.

Áá vy nevíte kdo jsem. Jmenuju se Lily Styles. Ano můj bratr je Harry Styles z One Direction. No a hlavní je, že ho mám ráda, ale to odbíhám už zase. Mám hnědé mírně kudrnaté vlasy a zelené oči, jako Harry. Je mi 17 a jdu do prváku na střední, která se nenachází tady. Trvalo mi dva roky se naučit česky.

Harry mě nemohl doprovod, protože má rozhovor v jedné show, ale mě to nevadí hlavně, že tu práci má rád.

Ještě mám hodinu a půl čas než půjdu odevzdat kufr a nasednout do letadla. Rozhodla jsem si dát kávu a jít si sednout na židli v hale, abych měla přehled. Vidim jak se na mě kouká maličká holčička, tak jsem si stoupla a šla ji pozdravit.

"Ahoj maličká, jak se jmenuješ?," ptám se opatrně. Ona na mě jenom nechápavě kouká asi mi nerozumí. Klečím před ní a jí se začnou kutálet slzy po tvářích. Natáhne ke mě ručičky, abych ji vzala do náruče. Náhodně jí řeknu něco v češtině a doufám, že mi porozumí.

"Ahoj, kde máš maminku," mluvím na ní opatrně.

"J-já nevím šla si koupit kafíčko a už ji nemůžu najít," začne holčička uplakaným tónem.

"Ššš já ti ji pomůžu najít. Jak se jmenuješ maličká?," ptám se opatrně.

"Lucka Květová," odpoví a vzlykne. Já ji začnu pohoupávat, abych ji mohla uklidnit. Rozhlédnu se po hale a vidím jednu paní, jak někoho hledá s panikou a strachem v očích.

"Luci není tohle tvoje maminka?," ptám se jí. Lucka vzhlídne a když vidí na koho ukazuju začne kývat a znovu plakat. Já se pomalu rozejdu k paní a opatrně jí oslovím.

"Paní Květová?," ona se otočí a když vidí její dceru tak začne brečet štěstím.

"Jenom jsem viděla vaši dceru uprostřed haly tak jsem se k ní vydala a ona mi řekla, že se vám ztratila tak jsem jí Vás pomohla najít a jak vidím tak jsme Vás našli," řeknu protože se bojím, aby na mě nezačala řvát.

"Děkuji Vám slečno," začne děkovat.

"To nestojí za řeč," řeknu s úsměvem.

"Hele tamhle je Harry Styles,"řekne nadšeně Lucka.

"Kde?," zpozorním náhle. Lucka ukáže prstem přede mě a já se tam koukla a opravdu je tam.

"Luci a chceš se s ním vyfotit," zeptám se Lucky, která hned začala kývat.

Tak se vydáme za bráškou. Paní Květová nás následuje s nechápavým pohledem. Když dojdeme před bráchu ten se usměje a mě s Luckou obejme. Lucka začne plakat štěstím, že ho vidí.

"Ahoj bráško," řeknu Harrymu a usměju se. Paní Květová asi umí anglicky, protože se jí objeví pochopení v očích.

"Ahoj Lily kdopak to je?," zeptá se s úsměvem bráška.

"Tohle je Lucka  a její maminka," odpovím a usměju se.

"Luci chceš se s ním vyfotit a podpis?" ptám se maličké, která začne kývat k souhlasu.

"Harry máš tu fanynku, která chce autogram a fotku," usmívám se na Harryho, který na to kývnul. Natáhne ruce k Luci. Když se s ní vyfotí, podepíše, tak Lucka běží k mamce a mě si bere do objetí, jako by jsme se viděli naposledy.

"Harry my se ještě uvidíme neboj, když budeme mít prázdniny tak přijedu ano? Nebo přijedete vy. Notám.....ššš," ucítím na rameni bráškovi slzy, hladím ho po zádech a šeptám uklidňující slova, ale stejně mě nechce pustit.

"Mu-musím do letadla bráško," řeknu slabým hlasem, protože mě Harry drtí.

Když mě pustí tak mi podá tašku a přidá k tomu nevinný úsměv a se slovy "abys měla od nás všech na co vzpomínat" a dá mi pusu na čelo a vlasy, který překrývá mikina, aby mě nikdo nepoznal i Harry má mikinu s kapucí. Já mu stačím dát ještě pusu na tvář, protože hlásí moje letadlo a celou cestu mu mávám a on mě taky. Přestaneme až zajdu za roh směrem k letadlu.

____________________________________

Začátek nové story doufám že se Vám líbí.

-pajik

Sister Harry Styles [ff One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat