Už jsem v česku tři dny, a znám to tu, protože kluci měli v Londýně koncert a já se tam seznámila s partou fajn lidí. Oni znají mojí osobnost, ale tady budu nosit taky mikiny a ve škole se nebudu s němým bavit. Prvně toho, aby nevěděli, kdo jsem, za druhé jsem tu na pouhý rok a za třetí a mám své kamarády, kteří jsou přezkoušeni jestli nejsou se mnou jenom díky slávě a nejsou. To mi stačí. Prostě jdu zítra do mé nové školy a jsem nervózní.
Jsem ve svém bytě, který poměrně dost veliký, kdyby tady byli kluci o tom dost pochybuji, ale Harry má náhradní klíče, kdyby něco.
Jsem totálně vyřízená a nervózní tak se jdu osprchovat a vzít si pyžamo a jít spát.
Ráno
Vzbudí mě budík, který zvoní v 7:00 hodin. Přijdu ke své skříni a vyndám si černé uplé džíny s dírami na kolenou a bílou halenku, ale aby nešla vidět černá krajková podprsenka. Ano, jsem závislák na krajku! Na obličej nanesu trochu make-upu, řasenku a růžoví lesk na rty. K snídani si dám müsli a bílý jogurt, když to sním jdu si vyčistit zuby a znovu si nanesu lesk na rty. Furt nechápu proč to dělám takhle a ne obráceně!
Vezmu si batoh a nazuju černé converse a vyjdu ven ze dveří a zamknu za sebou. Vyběhnu z paneláku a jdu směr škola. Jé já zapomněla, bydlím v Praze a školu tu mám tady taky asi 500 metrů od bytu.
Jo asi bych zapomněla poslední roh ke škole si s tašky vytáhnu Harryho mikinu, kterou jsem si tajně vzala. Obleču si ji a na hlavu dám kapuci, aby mě nikdo nepoznal.
Rozejdu se ke škole a všichni se podívali na mě a já sklopila hlavu a šla pořád dopředu. Vešla jsem do školy a snažila jsem najít ředitelnu. Asi po deseti minutách jsem ji našla úplně na druhé straně, než jsem šla.
Opatrně jsem zaťukala a na vyznaní šla dovnitř. Za stolem byl docela sympatický člověk. Asi řiditel.
"Dobrý den," pozdravím slušně česky.
"Áa Dobrý den vy jste slečna Styles?," ptá se slušně.
"Ano, ale prosím tady budu pod jiným jménem než jsem. Jestli to nevadí," zeptán se opatrně.
"Ale jistě a jestli byste byla hodná a mohla povědět proč?," mluví opatrně, jako by se bál, že po něm vyjedu. Usměju se a kývnu.
"Jistě, ale prosím vás. Neříkejte to nikomu je to soukromé. Jinak jsem z Londýna. Určitě znáte Harryho Stylese a jeho skupinu. Já jsem jeho sestra a podle jeho, kluků a jejich fanynek mám úžasný hlas. Tak jsem začala nahrávat písničky na youtube někdy zpívala s Harrym na koncertě atd. Ale chtěla jsem dodělat školu a tak budu poslední rok studovat tady. Jestli to nevadí, pane...," nevím jeho příjmení.
"Ale jistě, že můžete, jmenuji se Karel Bednařík," mluví na mě.
"A mohla bych vás ještě o něco poprosit?," ptám se opatrně.
"Ano," řekne jen.
"Mohl byste ni napsat zprávu o tom, že budu nosit mikiny a nebudu zpívat na hudebce, protože nechci, aby byla tahle škola pod novináři," zeptám se ještě na jednu věc. A nevypadá, že jsem ho nijak zaskočila jenom chápavě přikývne a sepíše mi to na počkaní na celý školní rok. Ještě mě seznámí s novým školním řádem já mu řeknu jméno pod, kterým tu budu a rozloučíme se a já vyjdu na chodbu.
Vyndám si rozvrh a kouknu se kam mám jít. Třída A1 to jsem někde viděla. Jasně to jsou třetí dveře od řiditelny. Pomalu se tam rozejdu, a když vidím ty dveře opatrně zaklepu.
"Dále," řekne někdo. Já to neřeším a jdu dovnitř.
"Áá ty budeš ta nová, že ano?," zeptá se s milým úsměvem.
"Ano, jmenuju se Lily Horáková," řeknu jen.
"Dobře tak se posaď někam do lavice," vyzve mě.
Já se opatrně porozhlédnu po třídě a nemůžu uvěřit koho vidím tady je celá moje česká parta. Tak se rozejdu k nim, když jsem už u nich kouknu na ně.
"Ahoj," řeknu jen. Oni se kouknou, kdo to je, a když vidějí mě, tak vyskočí všichni na nohy.
"Lily!," řeknou unisimo a jdou mě obejmout. Já se jenom směju.
"Dobře Ariel, jak vidím tak tu někoho znáš, tak tě dávám na starost jim," řekne pobaveně učitelka.
"To se uvidí, kdo bude mít koho na starost," mumlám si pobaveně. Učitelka to asi slyšela, protože se rozesmála.
Máme zabrané poslední dvě lavice u okna, já sedím s Milanem v předposlední a Kamča a Leona v poslední.
Máme zrovna matiku, když jsi mě chce profesor vyzkoušet. Pokrčila jsem rameny, vstala a šla k tabuli.
"Co chcete vypočítat," ptám se pobaveně. Profesor přimouřil oči a zatnul čelist a ukázal na tabuli, kde byly příklady.
"Všechny," mluvím dál a koukám na totálně lehký příklady. On se jen usmál a přikývl. Myslím, že si tady někdo na mě zasedl.
"Rire. Qui rit enfin rit le mieux," řeknu francouzsky jednu hezkou větu. Ten kdo ve třídě umí francouzsky, tak vybuchl smíchy a já se dala do počítání.
Asi po deseti minutách měl oboje tabule vypočítané a spolužáci, kteří to nechápali to pochopili. Já se zasmála a otočila k profesorovi, který byl zaskočený.
"Tak tady to máte ještě něco," řeknu se sklopenou hlavou, aby mi neviděli do obličeje.
"Mohla byste si sundat tu kapuci od mikiny?," řekne s nekompromisním hlasem.
"Ne nemohla," řeknu pouze a jdu si do lavice pro papír od pana řiditele, který jsem dostala.
"To je mi drzost. Jste tu první den a chováte se, jako by vám to tu patřilo. Nejste žádná modelka ani celebrita tak se chovejte, jako ostatní lidi," řekne naštvaně.
"Já se nechovám povýšeně ani dominantně. Já se chovám tak, jaká je moje osobnost," mluvím klidně.
"Kdo jste? Harry Styles, že máte takové chovaní?," řekne hnusně. Já se celá napnu, když jsem uslyšela ty dvě slova.
"Klid Lily. Radši ho setři to ty umíš nejlíp," mluví potichu Milan. Já jen kývnu na souhlas. Vezmu papír co mám od řídi. Otočím se na profesora.
"Ne nejsem Harry. Ale vy nevíte, kdo jsem já. Nikdo tady ve třídě to neví. Jenom Milan, Kamča a Leonardo. Nic nevíte jenom oni vědí, kdo jsem a jakou mám povahu," mluvím s naprostým klidem.
"A kluky z 1D si neberte do pusy, když o nich nevíte vůbec nic, a abych nezapomněla tohle vám posílá pan řiditel," řeknu a podám mu papír, když jsi to prohlédne a vrátí. Já se otočím a jdu do lavice.
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Ahoooojky, tak pomalu začnu i publikovat tuhle fanfikci o One direction. Snad se líbila, tahle kapitola a hlavně knížka.
-pajik-
ČTEŠ
Sister Harry Styles [ff One Direction]
FanfictionLily Styles je sestra slavného zpěváka Harryho Stylese. Lily žije s Harrym, a proto se učila těžký jazyk, aby mohla školu dělat někde jinde. Odstěhuje se do Česka, aby měla klid na učení. Žádní paparazzi, žádné fanynky, protože dávala na youtube jej...