Daniel pov
'Jongens' roept Charles door het hele huis. Hij komt mijn en Kevins kamer binnen en roept het nog een keer, gevolgd door 'Noodgeval vergadering'. 'Ga weg' zeg ik. 'Ehm hoorde je het woord NOODGEVAL niet' zegt Charles. 'Jawel' zeg ik. 'We willen niet opstaan' zegt Kevin. 'Kom jullie bed uit nu' zegt Charles. 'Suck my balls honey' zegt Kevin. 'Nee ik suck allee..' begint Charles. 'Als je die zin afmaakt ga ik over mijn nek' zeg ik. 'Maar sta nou op' zegt Charles
Esteban pov
'Wat is het probleem Charles' zegt Nico. 'Er is toch niemand zwanger he' zegt Lance. 'Tenzij Renate bij aanzien van mij spontaan zwanger is geworden, wat ik natuurlijk heel goed kan begrijpen, niet nee' zegt Charles. 'Maar wat is er dan aan de hand' zeg ik. 'Ik wil met Renate op date maar volgens mij wil ze niet echt' zegt Charles. 'Vind je het gek' zegt Max. 'Jaa' zegt Charles. Voordat iemand ook maar verder kan gaan met het gesprek horen we een knal. Ik kijk uit het raam. Een mini busje is tegen een lantarenpaal aangereden. Megan, Dani, Tara en Silvana stappen uit. We rennen snel naar buiten om te kijken of alles goed is. 'Wat doen jullie nou weer' zegt Kevin. 'JA MEGAN KAN NIET RIJDEN' roept Dani. 'Nee het lag niet aan mij want Tara gaf geen aanwijzingen omdat die bezig was met haar dat met Nico en Silvana zat er tussendoor te praten over hoe knap Kevin wel niet was en..' Megan stopt en slaat haar hand voor haar mond 'Dat heb je net niet gehoord' zegt Megan tegen Kevin die naar Silvana kijkt die er op haar beurt maar wat blozend bij staat. 'Laten we maar naar binnen gaan' zegt Dani 'Dan bellen we de garage'. 'En dan zie ik Renate' roept Charles blij die keihard naar de voordeur rent. 'Schiet op doe de deur open' roept Charles. Tara komt expres veel te sloom aanlopen met haar sleutels.
Tara pov
'Meiden Megan heeft zojuist de auto verneukt' roep ik terwijl we binnen komen. 'Ja dat zagen we ja' zegt Merel. 'Gelukkig werden we wel gelijk bij gestaan door Nico' zegt Tara en ze trekt Nico naar zich toe. 'Tja het zou toch jammer zijn als de date van vanavond niet door gaat' zegt Nico. 'Renate ik moet je iets vr..' begint Charles maar terwijl hij verder praat is hij niet meer te verstaan door Isabella die loopt te schreeuwen. 'Jongens kijk nieuwe buren'. Femke komt er aan rennen en gaat half uit het raam hangen en kijkt naar buiten en trekt vervolgens haar hoofd weer naar binnen 'Het zijn meiden, ik had gehoopt op Tom Felton' zegt ze. 'Laten we gaan kennismaken zegt Esteban. 'Waaaat' roept Merel. 'Jij blijft kaulo hier, ik heb je al geclaimd oke' zegt ze en ze gaat aan zijn middel hangen net zo lang tot Esteban haar maar in bridal style optilt en vast houd. We lopen (toch maar met zijn allen) naar buiten. 'Hey hebben jullie hulp nodig' vraagt Kevin. 'Oh hoooi' zegt het ene meisje. 'Stroooooo' zegt Merit. 'Dat is pech hooooi weg' zegt Renate. 'En dat is een warm welkom' zegt Max.
Megan pov'Ik ben Sanne en dit is Marlon' zegt Sanne en ze wijst naar het meisje dat net uit het huis komt gelopen. 'Wij zijn de buren' zegt Sharon. 'Nee je meent het kut' zegt Silvana. 'En wij zijn de buren van jullie buren' zegt Lance. En na een lange voorstel ronde is eindelijk iedereen voorgesteld en hebben we Marlon en Sanne uitgenodigd om morgen samen series te kijken. Terwijl we naar huis lopen zegt Merel nog 'Maar als een van de twee ook maar KAULO iets met Essie probeert is ze een hoer'. 'JA JA JA NU SNAPPEN WE HET WEL HOOR JE KAN OOK GEWOON ZEGGEN DAT JE HEM LEUK VIND' roept Renate. 'Vind ik niet' zegt Merel snel en ze rent naar binnen.
s' avonds
Silvana pov
'Oke zal ik t-shirt nemen' vraagt Tara. Wij zitten (nou ja zitten er liggen en zitten wat mensen op de grond, sommige op onze bedden en Merit ligt met haar hoofd van de bed rand af en haar benen omhoog) met zijn allen in de kamer van Tara en mij terwijl al haar kleren op de grond liggen. 'Het maakt mij niet uit' zegt Isabella 'ze zijn allemaal mooi. 'Of zal ik toch een jurk doen' zegt Tara 'aaaahhhh' roept ze en ze gooit zichzelf neer in haar berg met kleren. Ik loop naar haar toe 'kom op er is vast wel iets' zeg ik. 'Neee niets is goed genoeg voor Nico' zegt Tara. 'Wat dan van dat nieuwe jurkje van vorige maand' zegt Megan. 'WAT' roept Tara 'welk nieuwe jurkje'. 'Die ene die daar' zegt Megan en ze duikt ook half in de kleren berg om hem te pakken. 'OMG JAAA DIE IS PERFECT' zegt Tara over de witte jurk met allemaal mini taco's. Ze doet hem aan en gaat iedereen langs om te vragen wat we er van vinden. Bij Merit blijft het stil. 'Hallo kut wat vind je van mijn jurk' roept Tara. Merit kijkt eindelijk op van haar telefoon en rolt op haar buik. 'Wat' zegt ze. 'Mijn jurk' zegt Tara. 'Ja die is leuk' zegt Merit waarna ze weer verder gaat met appen. 'Met wie app je' zegt Sharon. 'Max' zegt Merit. We kijken haar aan. 'HALLO IK ONDERHOUD EEN SARCASTISCHE VRIENDSCHAP OKE' schreeuwt Merit. 'Wat jij wil' zeg ik. Maar dan gaat de bel en rent Tara naar benen en flikkert nog bijna van de trap. Voordat wij überhaupt beneden zijn horen we 'Hoi Nico, Ja, Oke ja doeiii jongens ik ga' en dan horen we de deur dichtslaan. We gaan beneden op de bank zitten. 'Ik stem voor Harry Potter' zegt Dani terwijl ze de dvd in de afspeler drukt.
Renate pov
'Renate Charles loopt naar de deur toe' zegt Merit. 'Pls doe jij open ik wil niet' zeg ik. En ik ga in staan meeluisteren. Merit doet open en ziet Charles staan 'Mag ik Renate even spreken' zegt Charles. 'Sorry aan de deur wordt niet gekocht' zegt Merit. 'Merit kom op ik wil alleen even iets vragen' zegt Charles. 'Heb je de sticker niet gezien' zegt Merit en ze wijst naar de sticker op de brievenbus waar op staat 'Nee: geen onnodige fuckboys en Ja: Wel KAULO egels op bromfietsjes'. 'Dat slaat echt nergens op' zegt Charles. Ik kom er aanlopen 'Het is al goed' zeg ik tegen Merit. 'Wat moet je' zeg ik tegen Charles. 'één date' zegt Charles. 'Wat' proest ik uit. 'eentje maar' zegt Charles. Ik kijk een beetje moeilijk terwijl ik het antwoord al lang weet en zeg dan 'Is goed maar dan neem ik wel mijn mes mee'.
JE LEEST
Welkom in de Single-straat
HumorDe single-straat, een straat waar een huis vol meiden single is maar voor hoelang? Vooral wanneer er een hele groep knappe jongens naast hun komt wonen.