Megan pov
We zitten midden in een aflevering als we gelach horen. Dan gaat de bel af. 'Tara zal haar sleutels wel vergeten zijn' zegt Merel die naar de deur loopt en hem open trekt. Maar wanneer ze dat doet vallen een zoenende Tara en Nico de gang in. 'Jullie ook hallo' zegt Merel. 'Merel wat doe je nou' zegt Tara terwijl Nico haar lachend helpt met opstaan. 'Ik doe de deur open' zegt Merel. 'Ja en toen viel ik met de deur in huis dankje wel' zegt Tara boos 'en jij ook bedank hoor Nico' zegt ze en ze knipoogt naar hem en loopt de kamer in. 'Ik ben er weer' zegt Tara. 'NEE JE MEENT HET KUT' zegt Merit. 'Het was echt fantastisch ...' begint Tara en ze verteld verder over haar date met Nico. Als je klaar is roept Isabella 'ja en Renate gaat op date met Charles'. 'Wat' zegt Tara. 'Hallo vergeet mijn mes en de AH tas niet die gaan ook mee hoor' zegt Renate. Isabella zucht. 'Laten we maar gaan slapen' zegt Silvana lachend.
Merit pov
Ik word s' ochtends wakker en zie dat Renate weg is en er ligt een briefje op haar bed. 'Hoi geen paniek ik heb Renate meegenomen voor onze date groetjes Charles'. 'Nou mooi is dat' mompel ik en ik ga naar beneden. Als we zitten te ontbijten vraagt Merel 'Slaapt Renate nog'. 'Nee Charles heeft haar s'nachts meegenomen of zo' zeg ik. 'Wat' zegt Merel nadat ze haar cornflakes in Sharon haar gezicht heeft uitgespuugd. 'Gadverdamme Merel doe normaal' zegt Femke die snel een doekje pakt. 'Tja' zeg ik en ik laat Merel het briefje zien.
Ondertussen bij Renate en Charles in de auto
Charles pov
'Wat de fuck is dit' zegt Renate. 'Ah je bent eindelijk wakker' zeg ik. 'Wat is dit ontvoer je me' zegt Renate. 'Soort van' zeg ik en ze kijkt me raar aan. 'Nee ik heb je s' nachts uit je kamer gedragen en we zijn nu op weg naar onze date' zeg ik. 'EN DAT VIND JE NORMAAL JE HEBT INGEBROKEN IN ONS HUIS IDIOOT' roept ze. 'Dat moet ik er dan maar voor over hebben' zeg ik. 'Moet ik dit dan de rest van de dag aan' zegt ze. 'Ik heb wat kleren van je kamer meegenomen' zeg ik en ik wijs naar de achterbank. Renate klimt op de achterbank en maakt een soort mini tent met de deken die er ook ligt. 'Wat doe je' zeg ik. 'Omkleden' zegt Renate. Opeens begint ze heel hard te lachen en gooit de deken weg. 'Wat is er' zeg ik terwijl ze terug klimt op de bijrijdersstoel. 'Dit is Merits shirt en die is dus veel te klein' zegt ze lachend. 'Hallo het was donker' zeg ik. 'Moet je me maar niet kidnappen' zegt ze 'misschien moet je daar maar voor boeten' en ze trekt haar broekspijp omhoog en haalt er een mes uit. 'Doe dat mes weg' zeg ik. Renate lacht terwijl ze met haar mes blijft spelen.
Weer terug bij de rest
Silvana pov
'Sillllll' roept Tara 'Jij gaaaat' en ik loop zuchtend naar de deur toe en trek hem open. 'Hoi' zeg ik tegen Marlon die op de stoep staat. 'Hey ik wou vragen of ik wat boter mocht lenen, want ik maak taart. zegt Marlon. 'Tuurlijk Is een van jullie jarig?' vraag ik terwijl we de keuken in lopen en ik Marlon wat boter geef. 'Nee gewoon voor Sanne en mij en jullie mogen ook komen hoor anders moeten we veel te veel opeten, of wij komen wel naar jullie dat is makkelijker' zegt Marlon. 'Is helemaal goed' zeg ik. 'Tot straks dan maar' zegt Marlon en ze loopt weg. Ik zit nog geen vijf minuten of de bel gaat alweer. 'Silllll' roept Tara 'Jij gaat alwéér'. 'Ik moet ook alles doen hier' mompel ik. 'WAT' zeg ik. 'Nou nou niet zo boos' zegt een lachende Kevin 'Je bent veel te mooi om boos te moeten zijn' vervolgt hij. 'Oh sorry wat is er' vraag ik. 'Ehm ik moest vragen of een van jullie wist waar Charles is' zegt hij. 'Nee ik weet niet waar hij is, ik weet wel dat hij Renate heeft meegenomen'. 'Nee oke we waren hem al kwijt' zegt Kevin. 'Oke' zeg ik. 'Oke' zegt Kevin terug. 'Wil je anders een...' begint Kevin zachtjes. 'Wat' zeg ik. 'ehmm wil je het laten weten als je Renate of Charles ziet' zegt hij. 'Ja hoor is goed' zeg ik. Ik doe de deur dicht en hoor heel hard 'FUCK' van buiten. Ik loop de kamer in 'Wie was dat' zegt Isabella. 'Kevin want ze waren Charles kwijt' zeg ik 'en ik dacht dat hij me ging uit vragen maar nee' zeg ik teleurgesteld. 'Ach dat komt nog wel niet iedereen ik zo fantastisch als Nico' zegt Tara. 'Iemand zet snel die tv weer aan voordat ik dit verhaal voor de zevenentwintigste keer moet aanhoren' zegt Merit.
Femke pov
We horen de achterdeur opengaan en even later komt Marlon en een stapel dozen binnen lopen. De dozen worden op de grond neergezet en Sanne komt te voorschijn. 'Hallo hier is de taart service' zegt Sanne. 'Hoeveel taart is dat wel niet' zegt Sharon die al half kwijlend boven de taart hangt. 'Ehm we hebben zes taarten gemaakt' zegt Marlon. 'Man dat krijgen we nooit op' zegt Tara 'of ik word dik en dat kan ook niet want dan vind Nico me misschien niet meer leuk'. 'Laten we de jongens om hulp vragen' zegt Isabella en Dani sprint al weg. 'Ik ga al' roept ze.
JE LEEST
Welkom in de Single-straat
HumorDe single-straat, een straat waar een huis vol meiden single is maar voor hoelang? Vooral wanneer er een hele groep knappe jongens naast hun komt wonen.