5

21 3 5
                                    

met hulp van eline thanks pik 

Daniel pov

Ik zie Dani langs het raam komen lopen en ren naar de deur. Helaas staat Kevin net op het punt om de deur open te doen. 'NEEEEEEEEE' roep ik en ik duw Kevin hard weg. Ik doe de deur open en zeg 'Hoooiii'. 'Oh hallo' zegt Dani die nu een beetje raar staat te kijken naar Kevin die op de grond ligt te kermen 'auwwww' zegt hij. 'Gaat alles we goed met hem' zegt Dani en ze steekt haar hand uit naar Kevin. 'Nee hoor dat hoeft niet het gaat goed' zeg ik en ik pak Dani haar hand vast. 'Wat jij zegt' zegt Dani 'maar ik wou vragen of jullie mee wouden komen om taart te eten'. 'Wat, gaan we Tara eten' zegt Nico die net naar beneden komt gelopen. 'Ik weet dat je dat wil maar ik zij TAART' zegt Dani. 'Tuurlijk kom ik taart eten met jou' zeg ik. Ik roep de rest en we lopen met Dani mee. Als we binnen zijn vraagt Silvana 'Wat is er met Kevin gebeurt' en ze wijst naar zijn blauwe plek op zijn arm. 'Niks hoor' probeert Kevin nog maar Silvana heeft hem al meegesleept naar de keuken. 'Nou wat voor taart is er' zegt Lance die al staat te kwijlen boven de dozen. 'We hebben slagroom, chocolade, aardbei, red velvet, kwark en appeltaart' antwoord Sanne. 'Hebben jullie ook TACO taart gemaakt' zegt Tara. 'Wat denk je nou zelf dan' zegt Merit. 'Das pech TACO weg' zegt Renate. 'maar wat is TACO' zegt Max. 'Tara haar zelfverzonnen shipnaam voor haar en Nico' zegt Merel. 'Als het schip maar niet strand dan' zegt Sharon en ze moet zelf hard lachen om haar eigen grap. 'Niet TACOGAAF' roept Tara. Iedereen krijgt een stuk taart. We hebben allemaal onze taart als bijna op maar Tara heeft nog geen hap genomen. 'Hoef je niet' zegt Nico. 'Nee ik wil afvallen' zegt Tara. 'Waarom je ziet er goed uit' zegt Nico. 'tja' zegt Tara. 'Als jij ook maar een gram probeert af te vallen koop ik een junk food restaurant voor je en dan ga je der in wonen oke' zegt Nico. 'Oke' lacht Tara terwijl ze toch maar van haar taart gaat eten. 'Jongens is deze taart over' vraagt Daniel. 'Ja hoor wil je nog een stuk' vraagt Sanne. 'Nee dank je' zegt Daniel die opstaat en een van de taarten pakt 'maar Max wel' zegt hij terwijl hij de taart in Max zijn gezicht duwt. 'WTF' roept Max 'wat doe je'. Iedereen moet lachten. 'Aanvallen' roept Esteban terwijl hij met taart begint te gooien. Silvana roept nog 'Pas op die muur hebben we net geverfd' maar de taart zit al overal. 

ondertussen bij Charles en Renate (want ja charles had renate mee gekidnapt op date lees anders ff terug of zo xx)

Renate pov

Na nog een tijdje te hebben gereden komen Charles en ik aan bij een strand. We stappen uit de auto en Charles neemt een tas mee. 'Wat denk jij dat je aan het doen bent' zeg ik. 'Hoezo' zegt Charles. 'Waarom heb je geen AH tas' zeg ik. 'Wat?' zegt Charles. 'Omg' zeg ik 'als we weer terug zijn ga jij een opstel schrijven over AH tassen'. 'Kom je nog' zegt Charles die al weg is gelopen. Charles trekt zijn shirt uit en ik merk nu pas dat hij al een zwembroek aan heeft. 'Ja hoe moet ik zwemmen dan naakt of zo' zeg ik. 'Leuk dat je het zelf voorstelt' zegt Charles 'maar ik heb ook gewoon je bikini mee genomen hoor' zegt hij en hij geeft me de tas. Ik kijk en in de tas en zucht. 'Charles dit is geen bikini dit is mijn ondergoed' zeg ik. 'Vind ik niet erg hoor' zegt hij. Ik loop naar de omkleedhokjes en als ik terug kom is Charles weg. Ik ga op mijn handdoek liggen maar na een tijdje voel ik druppels op me vallen. Ik doe mijn ogen open om te kijken of het regent maar ik zie Charles boven me hangen die net terug komt uit de zee. 'Ga weg je bent helemaal nat' zeg ik. 'Ja en zij vanavond ook' zegt Charles. 'Charles' roep ik terwijl de vrouw naast ons ons boos aankijkt. 'Wat zij ik vanavond ik bedoelde nu' zegt Charles terwijl hij me mee de zee in sleurt. 

Weer terug bij de rest

Femke pov

Een half uur later zit alles en iedereen onder de taart. 'Ehm ik ga naar huis' zegt Lance. 'Goed idee' zegt Daniel.  'Niks daarvan' zegt Megan 'Jullie moeten helpen met opruimen'. 'Je kan het ook gewoon zeggen als je wil dat ik blijf' zegt Lance. Megan moet lachen. 'De stofzuiger staat in de gangkast' zegt Tara 'die kan Nico wel even pakken want die is heel sterk'. Nico loopt naar de gangkast toe en trekt de deur open. Een waterval van AH tassen valt uit de kast. 'Wat is dit' vraagt Nico. 'Renate haar verzameling' zegt Merit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Nadat we minstens een uur hebben schoongemaakt (of zeg maar iedereen behalve Tara en Nico want die gingen elkaar wel schoonmaken) zitten we allemaal te praten. Opeens valt er een stilten en horen we Max 'Hey hey friends with benefits is oke' tegen Merit zeggen. 'Wtf zeg jij' zegt Daniel. 'WAT GAAN JULLIE DOEN' schreeuwt Tara. 'Niks dat is gewoon een liedje' zegt Max. 'JIJ DENKT MISSCHIEN DAT WIJ KAULO DOM ZIJN OF ZO' zegt Merel. 'Dat geloof je toch zelf ook niet' zegt Dani. 'Nou dan geloof je het niet' zegt Merit die het huis uit rent. 'Hallo kom terug' zeg ik. Merit rent naar geïrriteerd naar buiten. Als we plotseling een auto tot stilstand horen komen kijken we snel uit het raam en zien we Merit nog net met een ninja rol over de auto rollen en verder lopen. Uit de auto komen een verbaasde Charles en Renate. 'Wat gaat die doen dan' zegt Renate. 'Max moet jij je vriendin niet gaan halen' zegt Tara. 'WAT' zegt Renate. 'Het is mijn vriendin niet oke' zegt Max die Renate bij haar arm mee trekt. 'We moeten onze mede sarcasmetier vinden' zegt Max. 'Ehm wat' zegt Renate. 'WTF is hier gebeurt' zegt Charles terwijl we Renate en Max de straat uit zien lopen. 



btw sorry voor dit slechte hoofdstuk tis niet goed (vind ik zelf) dus ja, volgende hoofdstuk wordt hopelijk weer beter oke groetjes. 




Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 11, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Welkom in de Single-straatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu