[10.Fejezet]

775 64 52
                                    

Gyorsan a rész elején egy kis tájékoztatás.Ugyebár azt írtam anno hogy nincs B osztály, de rájöttem hogy nélkülük nem tudom megírni ezt a részt értelmesen szóval mégiscsak van B osztály.Az hogy ezeknek kik a tagjaik az jó kérdés.Na most hogy ezt leszögeztük jöhet a folytatás.


Ez a hét gyorsan el telt.Persze egész végig én és Armin volt a téma, meg hogy vajon mit csinálhatunk mi ketten...majd jött a péntek..a verébavató.Egyikünk se várta hogy a felsősök szórakoztatására idiótán öltözzünk, és feladatokat végezünk..habár. A fiúkon szoknya lesz, úgyhogy valami jó nekem is lesz ebbe az egészben. Suliba menet kivételesen most senkivel se futottam össze, viszont mikor beléptem az osztályterembe,azt láttam hogy Christa épp Erent sminkeli ki.

-Nahát Eren csini vagy! Jól áll a szoknya!- Mondtam neki miközben minden erőm arra koncentráltam ,hogy ne röhögjek.

-Köszi.-Mondta gúnyosan.

-Eren kérlek ne mocorogj! Így nem lesz jó a sminked!-Szólt rá Christa.

Most nézem csak.Mivel a lányokon ma nem lehet smink látszik az igazi arcuk.Mondjuk akik nem sminkelik maguk egyáltalán mint Sasha,Ymir, meg én annak ez nem számít, de ahogy ránéztem az Erent sminkelő lányra, nem tudtam eldönteni hogy megijedjek, vagy röhögjek.Mivel nem akartam gonosz lenni ezért csak tovább sétáltam, és leültem a helyemre, Mikasa mellé.

-Reggelt Mikasa!-Köszöntem.

-Neked is jó reggelt [Név]!- Fordult felém.

-Nahát..alig látszik hogy nem vagy ki sminkelve.-*Mikor még smink nélkül is szebb nálam..*

-Csak a szemem szoktam kihúzni.Viszont láttad Anniet, és Christát?Le került róluk egy kiló vakolat szerintem.

-Ha csak egy kiló lenne.De amúgy Anniet még nem láttam.

-Sajnálhatod.

-Amúúgy hol van Armin? Ilyenkor már itt szokott lenni...

-Fogalmam sincs.-Válaszolt.

-Én tudom!-Kiabált Eren a terem másik feléből.-Nemrég hívott hogy elaludt, de elvileg nem soká ideér.

-Áh értem.Amúgy Eren honnan szerváltad a szoknyádat?-Érdeklődtem.

-Mikasa adta kölcsön. Arminnak is adott volna csak az nagy volt rá.

-Úgyhogy én adok neki!-Vágott közbe Christa.-Szép rózsaszín, fodros, és van rajta egy masni.Bár lehet kicsit rövid lesz neki..nekem is az, ő meg azért magasabb nálam majdnem 20 centivel..na mindegy.Hallottam ahogy Jean elöttem Röhögni kezd

Már csak 10 perc volt csengőig amikor Armin berontott a terembe. Christa már befejezte Eren sminkét, és oda adta a szoknyáját a szőke fiúnak, aki kiment a teremből hogy felvegye. Körülbelül 3 perc múlva lassan nyílt az ajtó, amin Armin paradicsom vörös fejjel jött be.Igaza volt Christának..Ez tényleg rövid, nem csoda hogy így el van pirulva. Jean persze jött azzal hogy milyen szép lány,ami miatt kapta is Marcotól a tockost.gyorsan őt is ki sminkelte a lány,majd mindenki ment a helyére.

Az órák gyorsan el teltek,majd utánuk volt egy óránk hogy lelkileg felkészüljünk a szenvedésre.Eddig a fiúk levették a szoknyát és átöltöztek mivel most nem látják ha meg szegik az öltözködést.Majd felmerült egy kis lelkizés is.

-Nem hiszem el hogy dobott! Pedig azt mondta hogy szeret!-Kezdett nyavalyogni Christa.

-Lehet hogy meglátott smink nélkül?-Mondta komoly fejjel Mikasa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 02, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

[Armin x Reader] Avagy te és a szőkeségOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz