[5.fejezet] Szervezkedés

690 58 23
                                    


Eren pov'

Reggel iszonyat hangosan megszólalt az ébresztő óra amire hirtelen le estem az ágyról..Armin aki a padlón aludt felriadt és szívéhez kapott, azt hiszem ő is enyhe sokkot kapott. be foglaltam a fürdőt,amit később átadtam szőke barátomnak, majd fel öltöztem.Kiléptem és Mikasával találkozott a tekintetem aki a szomszéd szobába aludt.Mindhárman megreggeliztünk és megindultunk a suli felé. Kb félúton össze futottunk [Név]-val/vel. Megragadtam Mikasa ingujját és jeleztem hogy maradjunk le.

-Mikasa, akkor ma elkezdjük igaz? 

-Ühüm

-Remek.

~Visszaemlékezés~

-Hé Eren. Armin szerinted is bele van zúgva [név]-be/ba?

-ha hiszed ha nem pont ezt akartam kérdezni tőled ebben a percben! 

-Akkor ezt egy igennek veszem.

-Mit szolnál ha összehoznánk őket?-Kérdeztem egy gonosz vigyorral.

-hogyan gondolod?-

-Hát...

~Visszaemlékezés vége~

Végül meg született a terv mi szerint én Armint, Mikasa meg [név]-t fogja megpuhítani.Onnantól elvileg könnyű lesz a dolgunk. Először kicsiben kezdtünk, mégpedig úgy hogy kettesbe hagytuk őket had melegedjenek egy kicsit összébb, ezért le maradtunk tőlük.

Saját nézet: 

Mikasa és Eren le maradtak egy kicsit, gondolom valami személyes ügy miatt.*Na mindegy, beszélgessünk akkor a fő cukisággal.* 

-Oh igaz is Armin! Mondtad mikor egyszer hazakísértél hogy szereted az animéket!Melyik a kedvenc műfajod? 

-Hmm..Talán a fantasy, és az akció.Neked?

-Detto.De azért egészítsük ki horroral.

-És mi a kedvenc Animéd? -Kérdezte egy nagy mosollyal. *Az a mosoly..szedd össze magad [név]! Ne kalandoz el!*

-Hetalia. (Szer: sajnos most nem lehet AOT-t mondani XD ) Ismered?

-Hát.. *Nem valami biztató..* Az első pár rész után abba hagytam..Ha jobb minőségbe lett volna fent akkor be fejeztem volna.

-Ejnye Armin..Ezt sürgősen be kell pótolnod..-Mondta Eren aki hirtelen a semmiből ott termet. *Hogy került ide ilyen gyorsan???*  -Mi lenne ha [név] átmenne hozzád és együtt néznétek meg? 

-Nekem jó ha neked is-Kezdtem bele. - Szívesen meg nézem még egyszer.Ha neked jó akkor akár most hétvégén át mehetek.

-Öm..Há-hát oké..A-akkor most hét-hétvégén.

-Armin..A Hentai-t ki hagytad a kedveltek közül.-Nézet rá komolyan Eren.

-M-MI ?? Én nem nézek olyat. Szerintem össze tévesztesz magaddal! 

Be értünk a suliba, és le ültünk a helyünkre.Szép lassan a többiek is be szállingóztak mi meg megbeszéltük Arminnal hogy majd Szombaton 10-re megyek.Ott is alszom mivel ezt nem fejezzük be egy nap alatt.Vasárnak délben indulok majd haza ebéd után.Az első pár óra gyorsan le csenget, 5.órában viszont, osztályfőnökin, hajszálpontosan be lépet Levi tanár úr, egy papírlappal.

-Jó napot osztály! Jelentést kérek!-Ki ment Christa az eheti hetes.

-Tanár úrnak jelentem az osztály létszáma 13, nem hiányzik senki!

-Remek! Ez esetben lenne egy bejelenteni valóm. Jövőhét pénteken veréb avató lesz.Itt vannak azok amiket a felsősök írtak,ezeket kell be szerezniük addigra.-Elővett egy krétát és el kezdet írni a táblára.

Fiúknak:

-Szoknya

-smink

Lányoknak:

-gumikesztyű

-nincs smink

Mindenkinek:

-cumi, nyakba akasztva

-szandál

-csíkos zokni

-Iskolatáska helyet vödör

El szörnyedve néztünk a táblára..ki zárt hogy ezeket bárki is fel vegye..

-Emellett.-Folytatta a tanár úr.-lesz egy kis megmérettetés is.Mivel nincs B osztály ezért csak a felsősök szórakoztatására lesz.Illetve aki jó pontot ér el kaphat egy óra munka ötöst.Gondolom nem ártana jó jeggyel kezdeni az évet.Aki pedig nem akarna jönni az kétszer is gondolja meg mivel azért egyes jár!Amiket a táblára írtam elég egy értelmű de hordani kell.Nem feltétlenül kell így jönnötök.

-Milyen feladatok lesznek? -kiabált be Sasha.

-Az legyen egyenlőre titok.

Lefolyt ez az óra is és a maradék is egész gyorsan el telt, mivel a legtöbb tanár még csak be mutatkozik és el mondja az infókat. Iskola után Armin szolt hogy most nem tud haza kísérni mivel Erenék hívták, és nem tűrtek ellent mondást. Úgyhogy ma egyedül baktattam haza.Mikor haza értem senki nem volt otthon, anyukám meg éjszakás úgyhogy nem is nagyon lesz .Vacsorát készítettem,de mivel nem igen tudok főzni ezért a szokásos zacskós leves mellet döntöttem.Be kajáltam, és olvastam majd mentem aludni.Nem igen volt kedvem most nagyon virrasztani.

Armin pov'

Erenék megkértek hogy ma velük menjek haza.mivel ellenkezni nem igen tudtam ezért bele egyeztem.Út közbe mondhattak valamit de nem igen figyeltem. Egész végig csak arra gondoltam hogy [név] át jön hozzám hétvégén, és ott is alszik.Hogy is mondjam elégé ideges vagyok miatta..Még nem volt nálam lány.Gondolat menetemből Erenék szakítottak ki.

-Hé Armin figyelsz? -Kérdezve idegesen Mikasa. 

-Nyugi van.Biztos csak a [név]-vel/val való randiján agyal.

-E-EZ NEM EGY RA-RANDI!!*Eren már megint olyan ostobaságokat beszél!*

-Aham én elhiszem.-Válaszolta egy gúnyos mosollyal.*Tudom hogy a legjobb barátom..de nagy baj lenne ha most felpofoznám?Habár..itt van Mikasa úgyhogy hagyom inkább..*

Pár utca múlva el váltak útjaink.Be csörtetem a házba,megvacsoráztam,le zuhanyoztam,és indultam is aludni.Ha sokáig fent maradnék biztos csak az járna a fejembe amit Eren mondott.*Mekkora idióta már..ez nem egy Randi..csak átjön egy lány, akivel animézni fogok..de az igaz hogy itt alszik..Ettől ugye ez nem lesz randi??!*


No hát mivel elég rég volt rész ezért hoztam is az 5. fejezettet.Remélem nem lett nagyon lapos.

[Armin x Reader] Avagy te és a szőkeségOnde histórias criam vida. Descubra agora