Bölümü şimdi yazacağım için anket sonucunu da şimdi açıklıyorum.OĞBAH VE ESALP hayalî olacak.
Bu bölüm OĞBAH İÇİNDİR.Oğuz
Bahar'ı ilk gördüğüm günden beri ona aşığım.Ama o bana aşık değildir diye söyleyemiyorum.Ne yapıcam bilmiyorum!Bahar
Oğuz benim tek aşkım.Ama ona göre ben neyim işte onu bilmiyorum.Bunu anlamanın tek yolu onunla konuşmak.Ama ne diyebilirim ki?Oğuz senin ilk aşkın kim diye mi sorayım?
Aslında Evt sorabilirim.Hadi bahar göster kendini.
Bahar:Oğuz!
Oğuz:Efm Bahar?
Bahar:Biraz konuşalım mı?
Oğuz:Tmm gel Cafe'ye gidelim.
Bahar:Tmm.
Cafe'ye giderler.
Oğuz:Evt seni dinliyorum.
Bahar:Bsy sorucam ama yanlış anlama.
Oğuz:(Güler)Tmm sor.
Bahar:Senin ilk aşkın kim?
İçinden "sen" der ama Bahar bunu duymuştur.
Bahar:E-efendim?
Oğuz:Bahar ben daha fazla dayanamicam.Benim ilk ve tek aşkım sensin.Ben seni çok seviyorum be!
Bahar:B-bende seni çok seviyorum maviş!
Sarılırlar.
2 yıl sonra
Oğuz
Artık vakit geldi.Bahar'a evlenme teklifi edicem.İnşallah kabul eder.
Bahar
Oğuz'la 2 yıldır beraberiz.Hâlâ evlenme teklifi alamadım.Acaba benimle evlenmek istiyor mu (tabi ki istiyor salak sen bekle sana nasıl bi evlenme teklifi yapacak ağzın açık kalacak)
Oğuz:Sevgilim!
Bahar:Slm
Oğuz:Slm.Gel.
Bahar:Nereye?
Oğuz:Soru sorma da gel hadi.
Bahar:Tmm.
Oğuz , Bahar'ı kendi evine getirir.
Bahar:Niye geldik buraya?
İçeri girerler.
Oğuz:Yukarıda bir elbise var onu giy.Bir yere gidicez
Bahar:Tmm.
Bahar yukarı çıkar.Elbiseyi görünce ağzı açık kalır.(Ben sana dedim di mi ağzın açık kalacak diye?!Ama sen dur evlenme teklifini alınca ne olacak KİM BİLİR?)Bahar saç ve makyajını da yapıp aşağı iner.Oğuz'un ağzı açık kalır.(Bir ginde kaç kere ağzınız açık kalıcak çok mrk ediyorum gerçekten)
Oğuz:Elini öper ve çok güzel olmuşsunuz Bahar Hanım der
Bahar:Teşekkür edecek Oğuz Bey.
Oğuz:Gidelim mi?
Bahar:Olur gidelim.
Arabaya binerler.Oğuz , Bahar'ı harika bir mekana götürür (siz kendiniz hayal edebilirsiniz )
Bahar:Oğuz burası çok güzel.
Oğuz:Senden daha güzel değil ama...
Bahar:Utandırıyorsun beni sevgilim
Oğuz:Utanmal sana çok yakışıyor ama...
Oğuz:Hadi gel.
Oğuz sandalyeyi çeker ve Bahar oturur.Oğuz da karşısına geçer
Oğuz:Önce yemeğimizi yiyelim.Sonra asıl konumuza geçeriz
Bahar:Asıl konu...?
Oğuz:Sabretmen lazım
Bahar:E denicem.Ama...ben şimdiden mrk ettim Oğuz.Hemen geçsek konuya...
Oğuz:Tmm sen nasıl istersen
Oğuz cebinden yüzüğü çıkarır sandalyeden kalkar ve baharın önünde diz çöker.
Oğuz:Bahar'ım , sevgilim , üstünde gökyüzü altında toprak olmak istiyorum.Gözünde nur içinde huzur olmak istiyorum.Çocuklarımızın annesi olmanı istiyorum.Sahibin , herşeyin , eşin olmak istiyorum.Sahibim , herşeyim , eşim olur musun?Benimle evlenir msin Bahar?
Bahar'ın ağzı açık kalır.(Kalmasa şaşarım.Ama ben dedim di mi Oğuz sana bi evlenme teklifi edecek senin ağzın açık kalacak dedim.)
Bahar:Evt sonsuza kadar evt.
Sarılırlar.
Bahar:Seni çok seviyorum.
Oğuz:Bende seni çok seviyorum.
1 hafta sonra
Bahar ve Oğuz bugün evleneceklerdir.Nihah başlar.
Nikah memuru:Siz sayın Bahar Tunç hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle sayın Oğuz Dağçakrak'ı eş olarak kabul ediyor musunız?
Bahar mutlu ve huzurlu bir şekilde Oğuz'a bakar.
Bahar:EVEEET!
ALKIŞŞŞ
Nikah memuru:Siz sayın Oğuz Dağçakrak hiçkimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi hür iradenizle sayın Bahar Tunç'u eş olarak kabul ediyor musunuz?
Oğuz:EVEEET!!
Nihah memuru:Bende sayın belediye başkanının bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum.
Ayağa kalkarlar ve Oğuz Bahar'ı alnından öper.
1 yıl sonra
Bahar hamiledir ve daha Oğuz'a söylememiştir.Hastanede onu arıyordur ama bulamıyordur.Bir anda kolunda bir el hisseder.Ve bu el Bahar'ı bir odaya atar(Siz bu kadar saçma yazan bir yazar tanıdınız mı hiç?Ben de yeni tanıdım.Saçmalığa bak bir el insanı oradan oraya götürüyor.Neyse biz yazarı boşverelim okumaya devam edelim)Bu el Oğuz'a aittir.Bahar , Oğuzla duvar arasında kalır.
Oğuz:Birileri yolumuzu gözlüyor galiba.
Bahar:Saatlerdir seni arıyorum Nerdesin sen?
Oğuz:Noldu bsy mi oldu?
Bahar:Sana söylemem gereken çok güzel bsy var.
Oğuz:Dinliyorum.
Bahar:Oğuz...
Oğuz:Evt.(Oğuz çok heyecanlanır)
Bahar:Baba oluyorsun!
Oğuz:Ne?
Bahar:Evt.Hamileyim!
Oğuz , Bahar'ı kucağında döndürür.Doya doya öper.
Oğuz:Yes be baba oluyorum!Baba oluyorum millet!Duymayan kalmasın!
Bahar kahkahalar atıyordur.
Bahar:Oğuz Tmm sakin.
Oğuz:Sakinim ben...Baba oluyorum bee!!
Başlarını birbirlerine yaslarlar.
Bahar:Bebeğimiz olacak.
Oğuz:Senin gibi güzeller güzeli ya da benim gibi dünyalar yakışıklısı çocuğumuz ya da çocuklarımız olucak.
Bahar:Senin gibi dünyalar yakışıklısı
3 ay sonra
Bahar:Oğuz!!
Oğuz ve Bahar hızlı bir şekilde hastaneye girerler.Bebek geliyordur.
Oğuz:Dayan aşkım dayan.
Oğuz:Kadın doğuma alın hemen.
Oğuz:Allah'ım Noldu kötü bsy olmasın.
30 dk sonra
Bebek ağlama sesi gelir.Oğuz , Bahar'ın yanına girer.
Doktor:Tebrikler deniz gözlü bir oğlunuz ve dünyalar tatlısı bir kızınız
oldu.
Oğuz:(Gözlerinden yaşlar akıyordur)İkiz mi?
Bahar:Evt.
İkisi de bebeklerini kucağına alırlar ve
MUTLU SONOhh yoruldum valla ya!Bölüm geç geldi biraz.Çünkü hiç abartmadan söylüyorum yarım saat belkide 45 dakikasında bunu yazıyorumdur.Ellerimi hissetmiyorum.Bölüm de bence uzun oldu.Bölüm hakkındaki yorumlarınızı yazmayı sakın ama sakın unutmayın.Bu kadar uzun bir bölüm ve emek verdiğim bir bölüm nasıl olmuş mrk ediyorum.Ama şunu söylemem gerekiyor ki ESALP gelemeyebilir 😞.Çünkü gerçekten çok yoruldum.Atabilrisem sizi kırmamak için atmaya çalışırım.Ama atamasam da yarın atarım.Neyse Yblerde görüşürüz canlarım.Vote vermeyi de sakın unutmayın ha!
Öpücükler😘😘