Mecburdum

421 37 3
                                    

Hatırlatma
Eylül:Ben senin kalbine çok iyi bakıcam bundan emin olabilirsin.
Devamı
Ali:Eminim ztn.
Eylül:Ali bak bugün herşeyi birbirimize anlatalım.Ne sakladıysak?Tabi sakladığımız bsy var mı?Ben sana herşeyi anlatmak istiyorum.
Ali:Tmm anlat da benim senden sakladığım bsy yok.
Eylül:Tmm.Anlatıyorum.Sen gittikten sonra hep şiddet gördüm ve aldatıldım.Bir adamla zorla evledirildim.Ve ondan da şiddet gördüm.Sonra dayanadım adamı öldürdüm.Ama hapiste yatmadım.Çünkü herkes benim durumumu biliyordu.Ailesi o adama zorla evlilik olmaz dedi kaç kez dinlemedi ama o yüzden benden şikayetçi olmadılar.Tek kaldığımda yani evli olmadığım zamanlarda hep seni düşündüm.Acaba dönecek msiin diye.Ve döndün bir daha gitmene izin vermicem.
Ali:Eylül ben seni hiç bırakmicam.O adamların yaptığını da yapmam.Kıyamam ben snaa.
Eylül:Ali sen beni yeniden canlandırdın.Çok güçsüz , cesaretsiz , korkak biriyken senin sayende güçlü cesur birisi oldum.Sen olmasaydın bunların hiçbiri olmazdı.
Ali:Sen olmasaydın bende olmazdım.
Bahar
Oğuz'u görmeye gidiyordum ki yanında bi kız gördüm.Hemen Oğuz'un yanına gittim.
Bahar:Oğuz kim bu kız?
Oğuz:Bahar sakin.Üniversite arkadaşım.
Bahar:Üniversitede aranız nasıldı ? Sevgili miydiniz ? Nasıldınız ? Bana bak Oğuz arkadaş markadaş dinlemem saçını başını yolarım bu kızın.
Elif:Merhaba ben Elif.Oğuz'un sevgili.
Bahar:Ne?
Elif:Sevgilim işte der ve Oğuz'un koluna girer.
Bahar:Oğuz doğru mu bu?
Oğuz:....
Bahar:Yazıklar olsun sana der ve tokat atar.Allah senin belanı versin.
Bahar hızla oradan ayrılır.Ve biriyle çarpışır bu kişi Fatih'tir.
Fatih:Bahar noldu?
Bahar:Çekil Fatih!
Fatih:Bahar otur şuraya!
Bahar daha fazla dayanamaz ve ağlamaya başlar.Ve oturur.
Fatih:Bahar benim sana söylemem gereken bsy var...Ben sana aşığım.
Bahar:Bak Fatih.Sana bunu önceden de söyledim.Biz asla beraber olmicaz.Ben başkasına aşığım.Bunu unutma der ve gider.Karşısında Eylül'ü görür.
Eylül:Kuzum noldu?
Bahar:Oğuz beni aldatıyor galiba Eylül
Eylül:Nasıl yani?
Bahar:Az önce yanında kız vardı.Elif'miş adı.Elif ben Oğuz'un sevgilisiyim dedi Eylül.Neden anlamıyorum der ve artık ağlamasın gözlerinden yaş akmaz.
  Eylül:Bende Eylül'sem bunu onun yanına bırakmam.
  Bahar:Eylül!
Bahar ne kadar bağırsa da bi fayda etmez.Eylül çoktan gitmiştir.Oğuz'u görür.Ve kolundan sert bi şekilde tutup onu odaya fırlatır.
Eylül:Napıyorsun sen?
Oğuz:Mecburdum.
Eylül:Ne demek mecburdum.
Flashback
Elif:Oğuz eğer benimle sevgili  olmazsan seni ve sevdiklerinin canını yakarım özellikle de sevgilini.
Oğuz:Neden yapıyorsun bunu?
Elif:Çünkü sana hâlâ aşığım.
Oğuz:Ama ben değilim.Anla bunu.
Elif:Anlarım.Sende beni anla.Unutamıyorum seni.Sevdiklerin ölür karar senin!
Flashback SON
Eylül:İnanamıyorum ya!Napıcaz?
Oğuz:Ben Bahar'a zarar gelmesini istemem.Mecburum bunu yapmaya.
Eylül:Sen böle yaptıkça da onun canı yanıyor.
Oğuz:Eylül ben ne yapacağımı bilmiyorum.
Eylül'ün telefonu çalar.Arayan Alidir
Eylül:Efm Ali?
Ali:Nerdsin Eylül?
Eylül:Oğuzla odamdayım yardımına ihtiyacımız var.
Ali:Kötü bsy mi oldu?
Eylül:Sen gel konuşuruz.
Ali:Tmm geliyorum.

Eylül:Ali geliyor siz konuşun bende Bahar'a bakıyım.
Oğuz:Tmm.
Esalp
Esma:Alp?
Alp:Efm kirazım?
Esma:Sana kirazlı kek yapayım mı?Çok güzel yaparım.
Alp:Benim kirazlı kekim var ztn.Sensin benim kirazlı kekim.
Esma:Ya Alp der ve sarılırlar.

Kim Bilir ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin