Unut Artık

573 44 4
                                    

Bahar
Ali Asaf'ı gördüm ve hemen yanına koştum.
Bahar:Merhaba hocam.
Ali:Merhaba Bahar.
Bahar:Hâlâ aynısınız hocam.
Ali:Efendim?
Bahar:Hâlâ yakışıklı karizmatiksiniz hocam.Ama benim dediklerim hâlâ geçerli.Sizinle evlenmeyi düşünüyorum.
Ali:Bahar sana seneler önce de söylediğim gibi biz beraber olmicaz.Çünkü ben başkasına aşığım.Sende artık bırak biz beraber olamayız.
Bahar:Eylül di mi?Ona aşıksınız.
Ali:Evt Eylül'e aşığım.
O sırada Eylül gelir.
Eylül:Ali biraz konuşabilir miyiz?
Ali:Hastama bakmam lazım sonra konuşalım.Sende dediklerimi unutma Bahar.
Ali:Unutmam hocam mrk etmeyin.
Ali Asaf gider.Eylül de tam gidecekken Bahar Eylül'ün kolunu tutar.
Bahar:Herşey senin yüzünden.Senin yüzünden sevdiğim adamla beraber olamıyorum!
Eylül:Bahar yeter artık!Benim bi suçum yok.Kendine aşık ettirdeydin adamı ben napabilirim?
Bahar:Hem suçlusun hem de güçlü.
Eylül:Burada suçlu olan tek bir kişi var.O da sensin.Ve artık suçu bana atmayı bırak.Yoksa kötü olur der ve gider.
Oğuz
Bahar karşımdaydı.Kolundan tutup odama götürdüm ve onu duvara ittim.
Bahar:Noluyor Oğuz?
Oğuz:Bahar aylardır söyleyeceğim ama emim olamadığım için söyleyemedim.Ali'nin peşini bırak çünkü sana aşık olan başka insanlar var.
Bahar:Kim?
Oğuz:Ben.
Bahar:Ne?
Oğuz:Duydun işte sana aşığım ben.
Bahar:Özür dilerim Oğuz ama ben Ali'yi unutamam der ve gider.Oğuz kahrolmuştur.Koridorda Eylülle karşılaşır ve onun da moralinin bozuk olduğunu farkeder.
Oğuz:Senin neyin var Eylül?
Eylül:Senin de mi problemin var ki?
Oğuz:Evt.
Eylül:O zmn birbirimize anlatalım belki rahatlarız.Hem şuan en iyi ikimiz birbirimizi anlarız.
Oğuz:Haklısın galiba.Gel gidelim.
Hastanenin dışında otururlar.
Oğuz:Anlat bakalım.
Eylül:Iki kere aldatıldım.Bugln de Ali'yi gördüm.Senelerdir ona aşığım.Evlenmek bile istiyorum.Ama korkuyorum.Bugün de kendi kendime konuşurken Ali beni duymuş.Ona hâlâ aşık olduğumu onunla evlenmek istediğimi hepsini duymuş.Madem evlenmek istiyorsun evlenelim o zmn dedi.Ben de korktuğum için hayır dedim.Ali şuan çok kötü.Az öncede onunla konuşacaktım ama benimle konuşmak istemedi.Senin neyin var?
Oğuz:Az önce Bahar'a , Ali'yi unutmasını çünkü onu seven ona aşık olan başka birisinin olduğunu ve o kişinin ben olduğunu söyledim.Ama o Ali'yi unutamayacağınu söyledi.Gitti.
Eylül:Burada hata sende değil onda.Sen en doğru olanını yapmışsın.Aşık olduğunu itiraf etmişsin.Gerisi ona kalmış.
Oğuz:Seninle konuşmak gerçekten bana iyi geldi.Beni dinlediğin için teşekkür ederim.
Eylül:Asıl ben teşekkür ederim.Gitmem lazım benim sonra görüşürüz.
Oğuz:Görüşürüz.
Hiç esalp yok diyenleriniz var galiba.Olmaz olur mu?Hemen geliyo.
Esma
Artık vakti gelmişti.Yanına gidip ona aşık olduğumu itiraf edecektim.Tam gidiyordum ki;bi dakika bi dakika yanındaki kız kim ve neden Alp'i öpüyor.Sen kimsin de benim sevdiğim adamı öpersin lan.Şimdi göstericem ben sana.
Esma:Alp Slm.
Alp:Slm.Nbr?
Esma:İyi.Bu kız kim?
Alp:Kardeşim.Ayşe bu Esma , Esma bu da kardeşim Ayşe.
Esma:Çok memnun oldum Ayşe.
Ayşe:Bende Esma.Abi ben gideyim artık.
Alp:Tmm cnm görüşürüz.
Ayşe:Görüşürüz Esma
Esma:Görüşürüz.
Ayşe gider.
Esma:Alp benim sana söylerim gereken bsy var.
Alp:Benimde
Esma:Tmm önce sen başla.
Alp:Yok sen önce başla.
Esma:Iyi peki.Hiç uzatmadan direkt söylicem.Ben sana aşığım Alp
Alp birden Esma'nın dudaklarına yapışır.
Alp:Bende snaa aşığım kirazım.
Esma:Biz şimdi sevgili miyiz?
Alp:Kim bilir?
Esma:Aşk bilir.
Sarılırlar

Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın.Anca müsait olabildim.Söze yarın başlamaya karar verdim.Yarın görüşürüz.Hepinize iyi geceler.😘

Kim Bilir ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin