Pp moeder van Nour :Ik lig op een bed en kijk hele tijd rond. Ik moet denken aan Nour miskiena mijn dochter!!
Ik wil naar haar toe zoo graag maar van deze gra mag ik niet.
Ik zie dat Ayman Leila troost.
Ik begin ook te huilen en dat merken ze na een tijdje op. Ze lopen naar me toe en zo troosten we elkaar . Ik heb heel erg honger ik vroeg waar Mohammed en Badr zijn.
Hun: Naar de appie om eten te halen.
Ik knikte en had dorst Leila bracht me glaasje water en ik dronk die op.Even later kwamen Mohammed en Badr binnen met twee zakken met eten.
Alatiff jullie denken dat ik iezjen 4 maanden niet heb gegeten.
Ze begonnen te lachen om mijn opmerking . We aten een beetje en ik hoorde dat ik naar huis mocht .
Leila ruimde al mijn spullen op en vervolgens liepen we naar de auto Ayman en Badr bleven want ze willen nog naar hun zusje.Pp Ayman:
Ik wachte tot dat ze de straat uitreden en we liepen naar binnen.
We mochten over 10 min haar bezoeken. Meskina zo jong en zo veel meegemaakt maar weet je wat het is ze kent ons niet meer.
En ik weet wiens schuld dit is , ik weet wie het tot hier gebracht heeft.
En die zebbi die gaat nog zien zehma heilig en hou wilt trouwen met me zusje.
A tozzz.
Goed de tijd was aangekomen en de dokter leidde ons naar haar kamer we wachten een beetje en we mochten naar binnen.
Ik klopte eerst voordat we naar binnen gingen.Ik zag haar daar liggen met allerlei draadjes liggen en ze was heel uitgeput.
Doet me zo pijn om te zien hoe ze daar ligt .
Ze keek verward naar ons .
Ik was ook eerst verbaasd dat ze ons niet miste maar blijkbaar was ik vergeten dat ze ons niet meer kent .
We kwamen bij haar zitten en zij bleef gewoon liggen na een tijdje filde ze en begon ons te knuffelen .
Ze kreeg de slappe lach en ik zag dat Badr hayeckk bang was geworden wesh is ze psychisch ofzo.
Daarna zei zei : WHAHAHA JULLIE HAHAH dachten dat ik jullie vergeten was nee ik hou van jullie AYMAN en BADR!!
Met nadruk op onze namen .
Badr vroeg of alles goed ging en hij stelde nog paar vragen en ze antwoorden het allemaal goed .
(Weshh denk je is quiz ofzo #Schrijfster).Hmmm wat raar zeg.
Ik haalde de dokter erbij en ik zei dat ze ons allemaal herkend.
Hij: Uhh...k..kij.k.. ..
Hij was helemaal bezweet en was bang ofzo.
Hij liep weg en ik volgde hem en pakte hem bij zijn kraag en zei : vertel !!
Hij: Nou er kwamen twee jongens en ze zeiden als ik tegen jullie zou liegen dat krijg ik geld.
Ik pakte hem nu bij zijn keel en zei dat hij moest zeggen hoe ze heten.
Hij: Ik weet het niet meer het was iets van Mounar of Mounor ofzo en die andere was Nasser....
Ik gaf hem wahed pomper en liep weg.Waarheid komt boven water.
Ewa mensen salam alles goed ja met mij gaat goed.
Ik heb snel ff een deeltje gepost en vandaag ga ik weer iezjen 6 delen zetten als ik het haal .
Voor jullie♡♥♡
Srry voor de spellingsfouten.
Isgoed saffi thala.Liefs Volbloedje ♡♡
JE LEEST
Het Marokkaans Leven Is Niet Altijd Perfect(HERSCHRIJVEND)
Mystery / ThrillerEen meisje genaamd Nour leid een normaal leven ; ze gaat naar school , heeft dagelijks leven , doet gewoon het haar ding. Totdat het verleden zich herhaald.... En de personen waar het om ging zijn erger geworden.... Ze willen wraak nemen maar op wat...