.... ze ligt in diepe coma en de kans is heel klein dat ontwaakt dus wakker word ik wens jullie heel veel sterkte.
Voorlopig mag ze geen bezoek dus jullie kunnen naar huis gaan als er wat is bellen we gelijk en nog een vraagje wie de ouders zijn mogen meekomen.Ik weet niet meer wat er gebeurde alles draaide om me heen mijn dochter me dochter.
BENTII YARABI WAAROM!!
Ik viel met een klap op de grond en het laatste wat ik zag was Badr die naar me toe rende en toen werd het zwart voor m'n ogen en viel langzamerhand weg.Perspectief Badr :
Ik hoorde een harde klap achter me.
Ik draaide met reflex om en zag dat het me moeder was ik slaakte een gil en rende naar me moeder.
Mijn arme moeder lag daar op de grond en me zusje ligt in coma .Wat wil je nog meer...
Ik tilde dr op en liep naar een dokter en die riep een paar andere doktoren ( dat klinkt niet :) :)#Schrijfster).
Ze namen haar mee naar een kamer.
Terwijl ik huilde en gewoon depressief werd begon iedereen dua's te doen en te huilen.Ik zei tegen mijn vrouw dat ze naar huis moest met de kinderen ze gehoorzaamde en ging weg.
Het was inmiddels al 8:30 in de avond iedereen was al weg behalve Yassine ik heb die jongen bijna nooit gesproken. Ik liep naar hem toe en zei: Salam en hij groette terug.
Y:Yassine , B:Badr.Y:Salam broer
B: Ewa wat ben jij precies van Nour.
Ik zag dat ie rood werd en bang.
Ik ging helemaal stukk en hij keek me verward aan.
Y:Uhhmm heb ik wat gemist oe la
B: Nee hahaha.. je wer..d. hha helemaal bang hahaha..ha.
Hij lachte ook mee en ik accepteerde deze jongen hij werd gebeld en liep even weg toen hij terug kwam zei hij dat ie naar huis moest ik nam afscheid .En liep naar de dokter en vroeg of het goed ging en hij zei : Nou ja tot nu toe gaat het goed met uw zusje ze zit gelukkig in een lichte coma en uw moeder als ik het goed heb.
Ik knikte
Nou die is al wakker en word morgen ontslagen uit het ziekenhuis uw mag haar nu niet bezoeken maar morgen kunt u haar na twaalf ophalrn en dan ook gelijk uw zusje bezoeken u kunt nu gerust naar huis als er wat is dan bellen we naar huis.
Ik knikte en liep naar buiten stapte in mijn auto en reed naar huis ik vertelde het nieuws van morgen ze begon te huilen en ik trooste haar en zo vielen we in slaap.....Salam mensen srry dat ik heel lang niet had gepost mijn ecxuus daarvoor is mijn telie was kapot maar nu is tie weer gemaakt.
Maar ik beloof dat er vuur komt maar niet heus wat ik bedoel is ik ga gwn weer hayeckk veel schrijven voor jullie en zet in de comments os jullie het een leuk boek vinden.
Bedankt voor het lezen.♥Liefs Volbloedje ♡♡
JE LEEST
Het Marokkaans Leven Is Niet Altijd Perfect(HERSCHRIJVEND)
Mystery / ThrillerEen meisje genaamd Nour leid een normaal leven ; ze gaat naar school , heeft dagelijks leven , doet gewoon het haar ding. Totdat het verleden zich herhaald.... En de personen waar het om ging zijn erger geworden.... Ze willen wraak nemen maar op wat...