3

2.5K 144 5
                                    

Opeens kwam Redouan boos naar binnen ( jullie dachten zeker wahed pedo)en gooide het briefje in een prop op de docent en als onze docent boos wordt oranje wollah en je hoort iedereen zovan : hahahahahahahhHAHAHAHahah
Wollah die docent liep HC weg naar de gang om zehma af te koelen.
Na 5 minuten te wachten kwam hij binnen met rector van de school toen zei Redouan : ahudibillah van waar haal jij die je toch afkoelen a za3koff.
(Gesprek r - Redouan s-  rector d- docent)
D: nou volgens mij hoor jij geen commentaar op te leveren !!
R: Tsss wat ...
S: NU GEEN TEGEN SPRAKEN JE BENT 2 DAGEN GESCHORST
R: aaah lekker geen school :) :)
D: EN je heb taakstraf die je in die twee dagen moet doen!
R: tfoee je bent echt een spelbreker man
(Einde gesprek)
Redouan ging weg met de rector.
De docent heeft alles uitgelegd en we moesten aan het werk je moest je telefoon er bij hale en iets opzoeken over schimmel ofzo ik wou me net omdraaien en opeens kwam er een flits die nieuwe jongen die blijkbaar Safouane heet maakte een foto van me ik stond op en rukte zijn telefoon uit zijn handen ik wiste de foto en gaf het aan hem terug toen zei ik: waarom maak je foto van me e zebbi .
En hij zei : nou mag ik geen foto make van deze mooie dame.
Ik werd rood en boos en ging weer terug naar me plek en ja zo verliep school eigenlijk.

EINDELIJK uit
Ik en Yassine liepen naar de parkeer plek en pakte me vespa Nadira die werd opgehaald door haar broer.
Ik wou net opstappen totdat die ene Safouane me tegen hield ik wou Yassine roepen maar hij was zijn vespa gaan hale voor de school.
Hij keek me intens aan kapot eng ik wou me arm terug trekken maak hij was te sterk hij zei: Hey heb je zin om iets te gaan drinken.
Ik zei : Waarom zou ik met een vreemde iets gaan drinken maar ookal ken ik je langer dan vandaag zou ik toch niet gaan.
Hij: oke maar mag je nummer.
Ik zag boos Yassine aanlopen en had een idee.
Ik:ja, 0   6  2 en dan...
Ik deed expres langzaam totdat Yassine kwam.
Hij zei : Wat diet deze Zemmel hier .
Zei hij boos .
Safouane : (heel bang) uuuh uuh ik vroeg alleen hoe laat we beginnen morgen ...
Yassine : je kan toch ook aan iemand anders vrage en zebbi en je hebt toch roosterof niet!!
Safouane: uuuh ja oke so..sorry
Yassine: wollah dit is laatste keer dat je tege haar praat oke zied weg wezen!!
en hij rende als wahed kip weg.
We reden naar huis en verder verliep me dag normaal .
Ik ga slapen op weg naar dromenland. .....





Ewa mensen ik heb 3 delen in een dag gemaakt goed he en sorry voor spellings fouten maar oke ik heb 475 woorden geschreven kapot weinig maar oke volgende deel is onderweg.

Liefs volbloedje ♡♡

Het Marokkaans Leven Is Niet Altijd Perfect(HERSCHRIJVEND)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu