❤️SENİ SEVİYORUM❤️

5 1 0
                                    

Malesefki gelmedi ama bende gitmedim onun tanımına çünkü erkekler gelinmesini değil gidilmesini sever ama bir dakika Oray öbür erkeklere benzemiyor şimdi koşmalıyım diyip hemen onun yanına gittim gittiğimde içeride uzun düz ve sarı saçlı bir kız uzun boylu güzel bir kız ama tabi bana göre çok çirkin tabiki neyse uzaktan biraz dinledim gülüyorlar ve Oray 'a can diyordu bir an o sinirle içeriye girdim Oray diye bağırmaya başladım Oray beni görünce kız sonsuz mutluluk kitabını verdi ve hemen kızı gönderdi başladım bağırmaya açtım ağızımı yumdum gözümü işte şöyle dedim:                              Görüyorumki başka kişilerde veriyorsun o kitabı ben senin için ne anlama geliyorum ben senin gözünde neyim diye söylendim o sadece ellerimi tutu ve beni öptü inanamıyorsunuz değil mi sen sadece benim sonsuz mutluluğumsun tek gerçeğim hayatımın anlamı yaşama nedenim kalbim beyin her yerde sen varsın sera her köşemde her anımda her duygumda seni seviyorum seni çok ama çok seviyorum sera duymak istediklerin bunlar mı diye bitiri verdi sözünü ağlamaya başladım çok mutluydum bir yandan ılık ılık esen rüzgar saçlarımı savuruyor beynimde kalbimde olan o mutluluk o sevgi çok mutluyum çok çünkü ben onu çok seviyorum çok... Eve geldim çok mutluydum içeri girdiğimde babam evdeydi ve beraber sarılıyorlardı birbirlerine olayı onlara en baştan anlattım benim için çok sevindiler artık çok mutluydum kimse sevincimi bozamazdı ta ki yapılmayan ödevler hariç neyse iyi geceler  ama ben heyecandan uyamam ki😴 Neyse sabah okula gitmedim biraz annemle dışarda gezdik ama okul çıkışında gidecektim okul çıkışına gittim fakat onu göremedim kütüphaneye gittim büyük büyük kalpli balonlar gördüm balkonundaydı çok güzel görünüyorlar hemen koşa koşa balkona çıktım elinde güller pasta ve bir yazı hemde kocam orada seni sevmek çok güzel yazıyordu ve benim önümde diz çöktü ve şu sözleri söyledi :                                        Şu ağaçlar kuşlar böcekler bütün dünya şahit olsun ki seni çok seviyorum sera dedi ve benimle tüm içtenliğinle bir cevap ver benimle çıkar mısın ? Ben biraz bekledim ve son gücümle EVET diye bağırdım oda bana öyle bir sarıldıki sanki hiç böyle Mutlu olmamış gibi ve benim elimi hiç bırakmadı beni eve bırakırken sen bir melek sin sesi ve benim yanağımdan öptü eve çıktığımda  dans ettim şarkı söyledim yani çok mutluydum....

Sonsuz MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin