3.

45 3 0
                                    

Xxx
A férfi hatalmas mosoly kíséretèben üdvözölte a szemlátomást nem túl boldog ifjút.
- Hol csavarogtál már megint?- kérdezte aztán Natasa szelíden. Lehet hogy a legtöbb szájból ez a kérdés nem hangzana túl biztatóan de a nő hangjában csupán kiváncsiság csendült.
- Csak kint- bámúlt reménykedve a szobája ajtajára Loki. Miközben egyre csak imádkozott hogy történjen már valami ami kimenti ebből a húzós szituból.  Nem különösebben akaródzott elmondanija a szökèsi tervét, főképp nem ilyen hírtelen és ingerülten.Hát meg is történt az a valami...

Xxx

Mindenki meglepődve nézetett  az ujjonnan érkezetre, talán egyesek szemében a düh szikráit is vélni lehetett felfedezni. Eközben a lányban még magát is meglepve fejlődött ki egy új érzés, a káröröm.
- Sajnálom- mondogatta Thor, aki érzelem nélkűl álldogált a jelenlévők elött.
- Óó! A Tökéletes Thor!- vigyorgott a lány- Hát még is tud hibázni?- most a figyelem rá irányúlt, senki se volt hozzászokva a lány ilyen szinvonalú megnyilvánulásához, ő mindig is visszafogott és szelíd volt. Sose mondta ki ilyen nyilvánvalóan a nemtetszését. Az első  aki észbekapott az Pepper volt.

Xxx

Menny dörgött. Olyan volt mintha az eget kínozták volna, mintha nem megfelelő ember írányítaná. A fiú nem tudta honnan vesz ilyen őrűltséget, de olyan biztos volt az elméletében mint addig semmiben sem. Viszont úgy tűnt az egészből senki se vesz észre semmit. Mintha meg se történne az egész. De történt. Lehet hogy senki vagy csak kevesen vették észre de megtörtént. Hogy mi? Az még titok mindazok előtt akiknek ez fontos lesz a jövőjükben.
Lokit végűl csak beküldték a szobájába ami után vágyott és végűl egyedűl lehetett. Vagyis csak majdnem.

Xxx

- Mégis mit képzelsz kisasszony!- villant dühösen a lányra a tekintete,de a folytatást már nem hallották mert hatalmas villámlás illetve dörgés kerekedett. Amit meglepő módon csak a lány érzékelt, de ő tudta hogy ez nem egy szokványos vihar ez valami több!
- Hé! Kislány figyelsz te ránk?- érezte a arcpaskolást amit Tonytól kapott és ami igaz nem fájt de azért felrázta a kábulatból.
-Kérj szépen bocsánatot Thor tól!- parancsoltak rá egyszerre Starkék.
-De miért?- zavarodott össze a lány.





Remélem tetszik, tudom hogy most még elég zavaros de majd minden kiderűl.😁

Isteni földWhere stories live. Discover now