12.

10 0 0
                                    

Hetek óta edzettek. Thea nem hitte volna ,hogy tud még valahol fájni a teste. De nem a fájdalom volt a legrosszabb az edzésben,hanem amit nem érzett. A harmadik alkalom után úgy gondolta, simán levághatnák a lábát, azt se érezné. Hál'istennek Peter mindig ott volt vele. Miután megtudta Thea miért akart bérgyilkos lenni, előállt avval, hogy jó akkor majd ő is az lesz. Meglepő módon ezen senki sem lepődött meg. Theát leszámitva, bár azt nem bánta, hogy a kínzás alatt legalább láthat egy ismerős arcot. Márha fel tudta épp fogni a fáradságtól ki áll mellette.
Ahogy teltek a hetek Thea egyre erősebb és ügyesebb lett. Ami elég szükségessé vált, hiszen időközben rejtélyes módon el-el tűntek a tábor felderítői. Akik pedig visszatértek, a nagy sokktól nem tudtak beszélni a történtekről. A táborban senkinek, még csak elkébzelése se volt senkinek ki lehetett az. Theának viszont volt egy elmélete a tettes személyazonoságát illetően. A sötét hajú idegen egyre jobban idegesítette, minél hamarabb likvidálni akarta. Maga se tudta tulajdonképpen mi is bosszantja ennyire a férfiban, de mindemesetre elég ösztönzést adott a napi edzéshez ha a fiú arcát kébzelte a boxzsákok helyére. Ez éppen elég volt arra, hogy ne fotoktassa a miértjét a dolognak.
A furcsa felszívódásokon kívűl nyugodtan teltek a napok, amikoris egyszer Petert küldték felderítrni. Egy idő óta teljesen normális volt,hogy civileket jelöltek ki a munkára, akiket álltalában véletlenszerűen választottak ki mióta elfogytak a kikébzett felderítők. Thea reménykedett benne, hogy a fiú visszatér estére, ellenben a legtöbbekkel akik kimerészkedtek, de nem jött még másnap hajnalig se.

Xxx

Valaki követte. Csak néhány hete élt az erdőben, de Loki már megtanulta mik az intő jelek arra, hogy nincs egyedűl. Itt tekincsünk el Buckytól, ugyanis Loki őt nem tartotta valakinek. Ez a nem valaki most épp a legújjabb túszukat vonszolta a fiú elé. A srác nem volt valami erős, de egész jól védekezett a támadója elől, vagy inkább elrablójától. Loki szinte élvezettel nézte ahogy Bucky próbálja visszatartani a fiút. Végűl aztán megunta és közbe avatkozott.
- Hé, te pióca!- szólt rá a fiúra, aki ránézésre 14 év körüli lehetett. Nem volt túl büszki a gúnynévre amivel illette, de jobb nem jutott eszébe hírtelen. A srác elkerekedett szemmel pillantott rá, teljesen ledermedt. Mint aki nem akarja felfogni, hogy így illeték. Loki szerint elég mókás arcot vágott és alig birta visszafogni a szokásos vigyorát- Hogy hívnak?- kérdezte aztán meg.
- A többi áldozatodtól is megkérdezted ezt?-fintorgott a kérdezett, mint aki épp elkébzeli ahogy diszvacsorát csinál a vele szemben álló a többi elfogottból. Megrázta a fejét - Mert tuti nem mondom meg a nevem egy pszihopatának!
- Pszihopata?- vigyorgott még mindig főszereplőnk. Még sose gondolt magára pszihopataként, nem is nagyon illett volna rá, szerény személye szerint- Bucky, szerinted az vagyok?
- Háát nem mondanám, hogy nincs benne igazság...- töprengett el a társa. Majd a fogoly fülébe súgta, hogy őt is megtámadta ez az őrült. Ezt az emlitett személy is hallotta és teljesen kiakadt.
-Szóval én vagyok az őrült?! Nem én lakom egy szőke ficsurral!- vicsorgott Lokk. Peter csak ide-oda kapkodta a fejét a hülyég között.
-Ez azt jelenti, hogy ő...- mutatott zavarodottan Bucky felé, mire az erőteljes tiltakozásba kezdett.
- Nem, nem és nem! Csak ez a nemnormális alak gondolja ezt-sóhajtott Bucky.

Xxx

Thea tényleg azt hitte gyilkosokról lesz szó. Amolyan komoly tekintet, sebhelyes arc, stb. De nem. Ezek itt teljesen mormálisan néztek ki, azonkívűl, hogy látszólag teljesen őrültek voltak. Még tetkójuk se volt szemmel láthatóan.
Viszont nem ez volt az ami a leginkább megdöbbentette miközben a bokorból figyelte a srácokat.
Az első ami feltűnt mikor megpillantotta a sötét hajú idegent, hogy vele egykorú lehet. Eddig olyan harmincasnak nézte ezért elég hihetetlen volt ez a felismerése. Aztán ott volt az is, hogy mikor a másik (némileg idősebb volt az idegennél de nem sokkal) odavonszolta Petert, aki kiszabadítása miatt volt Thea ott , elkezdtek...veszekedni. Ez olyan abszurdnak tűnt, hisz nem épp a fogoly kinzását kéne megtárgyalniuk? De nagyon úgy tűnt ez nem állt szándékukban, bár Thea nem tudhatta biztosan. Lehet később megmutatják igazi énjüket...

Isteni földTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang