Asli'dan.
Hastane deki işler bitmiş artık eve gelebilmistim. Çok yorgundum hem uyumak istiyorum dum hemen odama çıkıp geceliklrimi giyip yatağıma yatmamla gözlerimi yumam bir olmustu...
Gecenin yarısı o geri zekalı telefonun iğrenç sesiyle tatlı uykumdan kalktım ve saat daha 03:15 of yaa kimin aradigina bile bakmadan açtım telefonu saten anlamıştım sena olduğunu.
A: "Efendim Sena"
S:"Hemen hastaneye gelmen lazım acil vaka"
A:(mecburiyetten ) "tamam " dedemk zorunda kaldım. Hızla yatağımdan kalkıp giyindim ne giydiğimi bile bilmiyorum şuan. Hızlı bir şekilde telefonumu ve arabamın anahtarını alıp ve yine hızlı bir adımlarla araba bindim. Biraz hızımı yükselttimİstanbul sokaklarında..
Şuan fark ettim giydiğimi çok kısa lan bu ne boyle. Hastane görüldüğünde hiç bir şekilde oyalanmamam gerektiğini bir daha hatirladim. Doktorluk budur aslında zamanla yarisman gerek,insanların hayatı senin elinde olmasi. Bu düşünceleri aklımdan atarken inşallah kötü bir şey yoktur diye dualarımı sıralamaya devam ederken çoktan arabimi park etmistim. Hastane doğru tabiri caizse koşarken telefonumu araba da kaldığını hatırladım,geri dönmekten vazgeçip son hız yoluma devam ettim. Acile ulaştığım zaman belki son görmek istediğim şeydi 2 sedyeyi görmek. beni görünce hemn yanıma koşan Sena ya bune bakışı attım
S: "24 yaşında trafik kazası içkili beyninden büyük darbe almış bide arkadasi oda yaralanmış ama onun durumu kötü değil bu kadar tek başıma işin içinden cikamazdim Hakkını helal et."
Sena saniyeler içinde bu kadar cümleyi nasıl kurdu bilmiyorum ama durum çok kötü bee
A:"ameliyathane hazirmi ?"
S:"evet"
A:hazırda dursun belki yaparız bi bakalım durumuna kafasında çok kan var ". Yanımdaki hemşire ye temizlemesini söylerken eldivenleri elime taktım kafasını temizledik ten sonra tranva olabilir diye düşündüm ama hemşire düşüncemi boldu.
Hemşire:"hocam siz yok ken röntgen cekildi". röntgeni elime alıp bakarken oradaki beyin tümörü görünce
A:"Hemen ameliyathane ye alın hastanın yakınına ameliyatla alakalı gerekli dosyaları yaptırın tümörü ya alırız yada ölür hasta diyin."demem bir oldu herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken tekrar bağırdım "Hadi ne duruyorsunuz"dedim. Herkes yerlerine dagilirken yanımda ki hemşire ye "kan ayarlayın" dedim "hocam hastanın kan gurubu şuan hastanede yok 0 eraj (nasıl yazıldığını bilmiyorum ) negatif" dediğinde "benimle gel"dedim. Kan alma odasına doğru yürürken Senanin nerde olduğunu düşündüm ama sonra var geçtim odaya geldiğimiz de hemşireye "5 TÜP al " dedim "tamam hocam " dedi5 tüp yeterdi herhalde...