P.O.V BLAKE
O noua zi de munca! Superb! Fac un dus, ma schimb si fug in statie sa nu pierd autobuzul. Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Blake Anderson si am 19 ani. Dupa terminarea liceului mi-am cutat de munca si am primit un post de chelner la o cafenea impreuna cu Andrew, cel mai bun prieten al meu. Si am ajuns. Incepe o noua zi de munca.
-Salut, Andrew!
-Salut, Blake! Ce a durat atat?
-Am masina la reparatii.
-De ce nu m-ai sunat? Te-as fi adus eu.
-Maine imi va veni masina.
-Super, frate! Inseamna ca mergem la agatat.
-Andrew, m-am saturat sa agat in cluburi toate plastifiatele. Eu vreau o fata naturala, dulce.
-Da... nu mai spune asta. De ce sa stai ani cu una, cand poti sa ai in fiecare zi alta?
-Esti un idiot.
-Si eu te iubesc, frate.
Atentia ne este distrasa de frumoasa fata care intra in cafenea. De o saptamana tot vine pe aici. Bea o cafea si pleaca. Are o aura de mister care ma atrage. Mereu se aseaza la masa din colt si vine mereu singura. Astazi o sa intru in vorba cu ea.
-Buna ziua! Spun eu.
-Buna! As dori...
-O cafea cu lapte si doua cubulete de zahar.
-Exact. Cat face?
-Nimic. Astazi e din partea casei. Se uita putin la mine si zambeste dupa care ma intreaba:
-Cu ce ocazie?
-Aniversare.
-A ta? E ziua ta?
-Nu. S-a implinit o saptamana de cand tot vii pe aici.
-Ooo.. multumesc...
-Blake. Blake Anderson. Tu?
-Evelyn Karp. Incantata.
-Asemenea. Ma duc dupa cafea.P.O.V EVELYN
-Asemenea. Ma duc dupa cafea.
Dupa 2 minute...
-Gata cafeluta. Poftim.
-Multumesc.
Am vorbit cu Blake si i-am dat numarul meu de telefon. In mod normal nu as fi vorbit cu el, dar este atat de dragut, incat nu am putut rezista. Am plecat de la cafenea dupa o jumatate de ora.
Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Evelyn Karp si am 18 ani. Nu mai merg la liceu. Am inghetat anul pentru a ma ocupa de clanul meu. Da, fac parte din mafie. Si parintii mei faceau parte din mafie, dar au fost omorati cand aveam 8 ani. Am ramas cu matusa care a decedat acum un an. Acum familia mea sunt prietenii din clan: Christian, Jessica, Max, Aiden si Ema. Ema si Aiden sunt un cuplu, la fel ca Max si Jessica. Eu si Christian suntem singuri. El este cel mai bun prieten al meu de cand aveam 10 ani. E ca un frate pentru mine.
Am ajuns acasa si m-am dus sa fac un dus, am mancat si m-am pus la somn. Ma tot gandeam la Blake. De obicei oamenii cand ma vad, nu vorbesc cu mine. Dar el a facut asta. Cred ca imi place... Am adormit cu gandul la frumosul Blake.Hey everyone! Aceasta este noua mea carte. Sper ca v-a placut capitolul si lasati-mi comentarii. Scuzati-mi greselile gramaticale. Love ya! ❤❤❤
CITEȘTI
Masa din colt
FanfictionEa, fata obisnuita cu pericolul. El, tipul care isi cladeste un viitor. Ea este fata misterioasa, care se aseaza mereu la cafeneaua unde el lucreaza la masa din colt. El isi face curaj si de aici incepe totul. Drumul lor va fi unul greu cu suisuri s...