❤- 24 -❤

53 6 4
                                    

            Parca nu mai voiam sa ii dau drumul. Simteam o legatura intre noi... dupa cateva minute de stat asa i-am dat drumul. Intre timp au venit toti din sufragerie la usa si ne priveau.
-Evelyn, si eu ma bucur foarte mult sa te vad, dar o sa stam la usa? Ma intreaba Josh.
-Oh,nu. Scuze... intra te rog.
           Am revenit in sufragerie.
-Ev, noi mergem la noi in camere. Te lasam sa discuti cu fratele tau. Imi zice Kara si urca la etaj impreuna cu Mile si Chriss.
-Iubito, te astept in camera.
-Blake, daca vrei poti ramane. Stii ca nu ascund nimic fata de tine.
-Nu. E ok. Oricum imi e somn.
-Cum vrei, iubire... noapte buna!
-Noapte buna! imi raspunde dupa care urca si el.
-El e... iubitul tau?
-Da. Tu... ai iubita?
-Am avut... a fugit cu cel mai bun prieten al meu in Spania.
-Ooo... imi pare rau.
-Nu ai de ce. Am iubit-o enorm, dat a trecut...  hai sa schimbam subiectul.
-Cum m-ai gasit?
-Pai... am primit o scrisoare de la o matusa de a noastra in care mi-a zis ca am o sora. Am primit scrisoarea acum 2 saptamani. M-am gandit ca ar fii bine sa incep sa te caut chiar de la adresa de unde am primit plicul. Am venit cu avionul si m-am cazat la un hotel. Am mers la adresa casei respective si vecinii mi-au spus ca te-ai mutat cu iubitul tau si apoi ai plecat de la el si ai venit aici. De ce nu ai mai locuit cu el?
-Pai... nu stiu daca ar fii bine sa iti spun atatea chestii despre mine. Nu ma intelege gresit. Esti fratele meu si de cand ti-am deschis usa, am simtit o legatura speciala, dar nu te cunosc... spun si las privirea in jos.
-Inca. Nu ma cunosti inca. Si nici eu nu te cunosc. De aia vreau sa vorbim si sa ne povestim lucruri, pentru a ne cunoaste.
-Ai dreptate...
-Deci? De ce te-ai mutat de la el?
-M-a inselat cu o curva. A fost beat si... imi e destul de greu sa vorbesc despre asta.
-Inteleg... si... l-ai iertat?
-Pai... am fost suparata, nervoasa, dezamagita, ranita... simteam ca toata lumea mea se distruge. Am vrut sa mergem pe drumuri separate, dar nu m-a lasat. A spus ca o vom lua de la capat. Si uita-ne... relatia noastra a fost fulgeratoare si mult prea rapida asa ca acum o luam incetul cu incetul.
-Pot sa iti zic ceva?
-Sigur. Ce?
-Baiatul asta, Blake, oricat a gresit, te iubeste mult. Altfel nu ti-ar fii cerut a doua sansa. Noi, barbatii, suntem foarte... nerabdatori sa zicem. Si nu ne pierdem prea mult timp cu fetele. Dar el se pare ca ar face orice pentru tine.
-Il iubesc mult.
            Am discutat despre toooot ce ni s-a intamplat de mici si pana acum. Ne-a apucat 05:30 dimineata si noi nu ne saturam de vorbitsi povestit. Josh i-a gasit pe cei care ne-au ucis parintii deci o sa ii spun detectivului ca nu mai am nevoie de serviciile sale. La 06:00 am adormit amandoi pe jos.

Hey hey hey! Un nou capitol. Sper ca v-a placut acest capitol si ca imi veti scuza greselile de ortografie. Nu uitati! Sa imi lasati comentarii pentru a va afla parerile fata de cartea mea. Pentru mine sunt foarte importante. Maine voi posta urmatorul capitol, promit. Love ya! ❤❤❤

Masa din coltUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum