❤- 34 -❤

45 4 0
                                    

-Ma bucur ca te-ai hotarat sa te muti si tu cu noi, ii spun lui Adam in timp ce urcam scarile spre camera sa.
-Si eu ma bucur.
-Si... asta e camera ta. E chiar fata in fata cu camera mea si a lui Blake. Um... vrei sa te ajut la despachetat?
-Daca vrei...
               Eu am luat una dintre cutii si am inceput sa il ajut. Erau cateva perechi de blugi si dedesubt era... un album... l-am deschis si in album erau poze cu mine, cu el, Max si Chriss de cand eram niste pusti de 15 ani...
-Aiden?
-Da.
-Tu mai ai pozele astea? Nu imi vine sa cred... credeam ca au fost pierdute...
-Au fost... le-am gasit acum o saptamana in pod.
-Uite ce fete aveam... zic eu amuzandu-ma.
-Tu erai frumoasa inca de atunci, Evelyn...
-Da... eu si frumusetea... baba si mitraliera.
-Vorbesc serios...
-Ma rog... hai sa conti... si nu mai apuc sa continui propozitia, caci telefonul imi suna, era Blake. Um... Aiden...
-Raspunde! Ma descurc.
-Ok.

Conv. Tel. Deschisa
-Blake...
-Iubito, ce ma bucur ca iti aud vocea...
-Nu ai mai sunat ieri...
-Stiu, iubito si imi pare rau, dar am avut treaba cu baietii. Imi este foarte dor de tine.
-Si mie, iubire. Abia astept sa vii...
-Si eu... pe acasa ce mai e?
-Ufff... pai... Ema a avortat pentru ca nu era copilul lui Aiden. Ema nu il iubea pe Aiden... s-a casatorit cu el pentru bani. Ea e cu altul acum...
-Wow! Cred ca Aiden nu e bine deloc...
-De fapt Aiden mi-a recunoscut ca si sentimentele lui fata de ea au cam disparut... acum el s-a mutat aici cu noi.
-Ce complicate sunt lucrurile pe acolo...
-Chiar sunt...
-Iubito, voiam sa stii ca si fratele tau vine aici la noi. Va lucra cu noi.
-Aham... si el ce face?
-Are... treaba.
-Ce fel de treaba?
-Cu o tipa. A zis ca e o fosta colega de liceu si dupa cum am vazut ca se uita la ea, este indragostit.
-Oooo... fratele meu e indragostit. Gogosica Josh e indragostita. Blake incepe sa rada.
-Iubito, trebuie sa inchid. Te sun maine.
-Ok.
-Te iubesc mult, iubita! Noapte buna!
-Si eu te iubesc mult, iubire! Noapte buna si tie!

Conv. Tel. Inchisa

                Cand ma intorc observ ca cei doi maimutoi erau pe canapeaua din sufragerie si radeau.
-Ce e asa amuzant?
-Te iubesc muuult. Zice Aiden si il apuca rasul.
-Si eu te iubesc muuuult... zice Chriss cu o voce pitigaiata incepand sa rada.
-Maimutoilor! Voi ati ascultat cand am vorbit cu Blake? O sa va... o sa va...
-Ce o sa ne faci, huh?!
-Asta! Spun si iau vaza de pe masa, aruncand apa pe ei.
-Aaaaa!!!! Rece!!!! O sa platesti pentru asta!!!
-Nu prea cred.
              Am fugit pe scari, cei doi fiind pe urmele mele. Stiam ca daca ma vor prinde, nu va iesi bine. Hm.. unde as putea sa ma ascund? Am fugit si am ajuns in baia din camera mea. Am intrat in cabina de dus, gandindu-ma ca nu o sa ma caute aici. A trecut ceva timp, iar astia doi nu au venit inca. Cand ma pregateam sa ies din cabina, au intrat ei pe usa. Si-au aruncat priviri cu subinteles. Ok... ma sperie... Aiden vine mai aproape si da drumul dusului... cu apa rece.
-Ah... ce dracu?!?! Va omor, maimutoilor.
            Ei doar au ras si au fugit afara. Am mers dupa ei si i-am alergat in jurul casei. Intr-un final au ajuns langa piscina care nu era acoperita. Neinspirata idee... am mers spre ei si am reusit sa ii imping in apa, dar m-au tras dupa ei in apa. Ugh... apa era rece ca gheata, dar noi radeam ca idiotii. Am iesit din piscina si am intrat in casa sa ne uscam.
-Suntem chit acum!
-Suntem!
-Suntem!
-Perfect. Eu acum merg sa fac un dus fierbinte... v-as recomanda acelasi lucru... pe mai tarziu, baieti!
             Am intrat la mine in camera si mi-am ales pijamalele si lenjeria si am intrat in dus. Am facut un dus fierbinte si relaxant care mi-a prins foarte bine. Mi-am luat pe mine lenjeria, apoi pijamalele si m-am trantit in pat. Nu mai aveam nevoie de mancare, apa, un film... eram obosita. Tot ce imi lipseste acum este Blake...

La media Evelyn 💜

Hey hey hey! Iata inca un capitol! Sper ca v-a placut. Astept voturile si comentariile voastre, care sunt foarte foarte importante pentru mine. Love ya! ❤❤❤

Masa din coltUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum