❤- 13 -❤

65 9 3
                                    

        Superb. E dimineata. Ma ridic lenesa din pat si il las pe Blake sa mai doarma. Ma duc la baie, fac un dus scurt si ma imbrac cu o pereche de blugi negrii, o bluza cu   verde larguta si geaca de piele. Parul mi-l prind intr-o coada dupa care il impletesc. Ma dau cu putin rimel si creion de ochi. Sunt gata. Ies din baie si il vad pe Blake care se juca pe telefon.
-Neata, iubitule! Am plecat la liceu.
-Neata, iubito! Nu mananci nimic? Ma duc sa iti pregatesc ceva.
-Nu. Nu e nevoie. O sa mananc la cantina. Am plecat. Pa!
-Pa, iubire!
        Am iesit din casa si din nou am dat de Aby care era langa masina cu un zambet urias pe buze.
-Neata!
-Neata! De ce nu ai intrat in casa?
-Eh... puteam sa astept si aici frumusel.
-Cum a fost la intalnire?
-Nu a fost o intalnire. Ashton doar a fost dragut si m-a invitat sa ma uit la un meci de-al sau cu echipa.
-Pai... cred ca te place.
-Eu nu.
-De ce crezi asta?
-Pentru ca el, unul din cei mai tari tipi din scoala sa umble cu o tocilara, ar fi... imposibil.
-Nu spune asta. Din cate am auzit, tipul asta nu isi batea joc de tine, ci din contra, te ajuta cand se lua curvulita aia schioapa de tine.
-Mda... voia sa fie dragut.
-Si... i-a reusit?
-Da. Dar hai la scoala. O sa intarziem.
          Am urcat in masina si in cateva minute am fost la liceu. Cum am intrat pe poarta scolii, am fost asaltate de Ashton.
-Buna, fetelor!
-Buna, Ashton! Zice Aby.
-Buna! Zic si eu.
-Aby, cum a fost ieri? Ti-a placut meciul?
-Da, ti-am mai spus, ai jucat minunat.
-Ma bucur ca ti-a placut. Ma gandeam... stii poate vrei, dupa ce iti faci temele, desigur, sa iesim in seara asta la un film?
-Da. Mi-ar placea.
-Ok. Ma duc la baieti. La cat iesi?
-La 3.
-La 6 e bine?
-E perfect.
-Bine. Pa, fetelor!
-Pa!
         Ashton se indeparteaza.
-Ti-am zis ca te place?
-Nu ma place.
-Cand un baiat invita un baiat in oras, inseamna ca o place. Crede-ma. Tu il placi?
-Da. Spune ea timida.
          Intre timp s-a sunat si am intrat in clasa. Prima ora am avut mate, iubirea mea( se vede ca mint) si apoi fizica( la fel). Dupa fizica a venit ora mesei si am mers la cantina cu Aby. Era o sala uriasa plina cu elevi aranjati in diferite grupuri. A venit randul nostru sa ne luam mancarea. Cand am vazut cine mi-a inmanat tava...
-Andrew?! Ce cauti aici?
-Evelyn?! Ce cauti tu aici?
-Raspunde tu. Eu te-am intrebat prima.
-Pai... nu imi mai placea la cafenea. Restul angajatilor erau peste 30 de ani. De cand a plecat Blake, nu mai am cu cine sa pun tara la cale. Asa ca m-am gandit ca daca ma angajez la cantina unui liceu mai vad tipe dragute, poate imi fac si prieteni... Tu?
-Dupa cum stii si tu inghetasem anul. Dar ce nu stii este ca am inceput sa il reiau.
-Ooo... foarte frumos. Si... ce doreste domnisoara?
-Pizza si un suc.
-Si, tu... ii spune lui Aby. Esti frumoasa si...
-E luata. Spun repede.
-Ok. Atunci nu mai incerc. Nu vreau sa imi iau bataie. Poftiti.
-Multumim!
        Ne indepartam si analizam incaperea pentru a ne gasi o masa, dar toate sunt ocupate. Ne uitam intr-un colt unde Ashton si prietenii lui ne faceau semn sa mergem la ei. Ne- apropiat de masa si ne-am asezat pe locurile libere. Cunosteam deja gasca si am inceput sa vorbim pana cineva ne-a intrerupt.
-Asta e locul meu! Zice o voce pitigaiata, curvulita.
-Era. Zice Edward.
-Cara-te. Ii reproseaza Dylan.
-Ce? Baieti, sunt eu, regina scolii, cea mai populara de aici. Pot sa stau unde vreau. Si o sa stau aici.                      Spune si ma da la o parte de pe scaun, eu facand contact cu pamantul. M-am enervat. M-am ridicat de jos.
-Asta  nu ramane asa, tarfo! Am zis. Am inceput sa trag de par si ea sa tipe.
         Acum toata cantina se uita la noi. Norocul ei este ca a venit profa de engleza si ne-a despartit. Desigur ca am primit detentie 5 ore. E abia 11:00. O sa ies la 4 de aici. Offf... m-am dus in sala de detentie si m-am asezat intr-o banca. Mi-am bagat castile in urechi si am dat drumul la muzica. Am simtit deodata o mana pe umarul meu.
-Evelyn... pot sa ma asez?
-Sigur, Dylan. Ia loc, te rog. Ultima data cand te-am vazut erai la cantina si radeai cum o trageam pe siliconata aia de par. Cum ai ajuns aici?
-M-am batut cu Mark, un tip de la a 12 -a A. I-am spart nasul.
-De ce?
-A vorbit urat de o tipa pe care o plac...
-Cine?
-Promite-mi ca daca iti spun, nu mai afla nimeni.
-Promit. Toarna tot. Dar inainte, asta nu e ora de detentie?
-Ba da.
-Si cum te-a lasat profesorul sa te ridici sa vi la mine la banca?
-Profesorul care be supravegheaza este de psihologie si zoce ca ora asta ar trebui sa fie una de comunicare. Acum, vrei sa auzi secretul?
-Daaaa....
-Ea e... o cheama... Aby.
-Aby a noastra?
-Da.
-Stii ca o place si Ashton?
-Da, e prietenul meu si il sustin, dar daca o raneste in vre-un fel il strang de gat. Acum, as vrea sa inchidem subiectul asta.
-Ok...
         Am inceput sa vorbim si nici nu ne-am dat seama cand s-a facut 4.
-Copii, puteti pleca.
         Nu am mai asteptat. Am zbughit-o direct pe usa. M-am dus repede la masina si inainte sa urc l-am sunat pe Blake si i-am povestit de ce am intarziat.

Hey hey hey! Un nou capitol. Sper ca v-a placut si ca veti vota si ca imi veti scuza greselile gramaticale. Nu uitati de comentarii. I love ya! ❤❤❤

Masa din coltUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum