** Giriş **
~ Betül ~" NASIL DAHA FAZLA HIZ YAPAMAM YHA? BU CÜMLE SENCE UMURSANACAK MANTIKLI BİR CÜMLE Mİ OĞUZ? KORE DİYORUM 5 DAKİKAM KALDI DİYORUM, SENİN UÇMAN LAZIMKEN KIRMIZI IŞIK DİYORSUN DAHA FAZLA HIZ YAPARSAM GEBERİRİZ ÜZERİNE MEZAR TAŞI ALACAK PARAYI DA TRAFİK CEZALARINA VERİRİZ DİYORSUN?! KİMİN UMRUNDA Kİ MEZAR TAŞI FELAN, TRAFİK KURALINI SALLA GİTSİN SEN BAS GAZA İŞTE TÜM CEZALARINI BEN ÖDERİM DİYORUM! HER ZAMAN UÇARSIN BUGÜN Bİ KURALLARA UYMA İSTEĞİN TUTTU BİRDEN YHA ÇILDIRCAM!
" YHA KIZIIM Bİ SAKİN OL!? Bak geçtim işte yine kırmızıyı... Paranda falan da gözüm yok anlamıyorsun, bu trafikte anca 120 ye basabilirim daha fazlasını bekleme? Sabahın bu saatinde diktin ayağa zaten... Hem Koreyi göremeden ölmek istemezsin herhalde değil mi? Ki ben daha evlenmedim bile evlenmem lazım...
" Sabahın körü dediğin saat 08:.... Ağğğ inanmıyorum 7 dakikam kalmış yha! Yetişemicem işte! Hepsi benim bu patavatsız uykum yüzünden! Yine geç kaldım işte.
" Waay bak nihayet doğru bir cümle kurdun cadı! Senin için tatilimi tek günü olan bugünü uyuyarak geçirmiyorum sabahın 7 sinde gelip seni zorla uyandırıyorum üstüne üstlük bir saat senin vıdvıdlarını dinliyorum ve şimdi de hanfendi geç uyanıp beni bir saat beklettikten sonra bir de azarlıyor, zaten hızlı sürdüğüm halde yavaş gidiyorsun diyor. Walla iyilik felan yaramıyor sana. Cadı kılıklı kedi!
" Yaa gece heyecandan uyuyamadım ki.. Kızma bana ev de kalmış Oğuz! Sabahları hem ne zaman erken kalkabildiğim görülmüş şuanda gözlerimi açık tutabiliyorsam eğer bu radyonun son ses Fantastic Baby çalmasından dolayıdır. Tam bir BigBang hayranıyım yiahahaah! Ayy hemen unuttum bak hadi çabukkk acele eeetttt! Adama bak yaaaa kardeşiiimm acelemiz var kenara çekilsene ! Aaaa heyyy Aaa heeeeyyy! Kime diyorum aloooo!
" Çek kafanı içeriye kafanı kopartacak bir direk felan sonra katil olcam şimdi salak! Korkuyorum şuan senden biliyorsun değil mi?
" Biliyorum! Korkmalısın! Eğer uçağı kaçırırsam ömür boyu senin kafanı şişiririm walla Oğuz ona göre!
" Benim suçum değil cadı. Senin erkenden kalktığın görülmemiş bir şey ve ben sana gece gidin dedim beni dinlemediniz sırf iki gün sonraya kalacak diye... Şimdi hiç gidemezsen görürsün gününü salak.
''Ya ağzını hayra aç geri zekalı! Yıllardır bu ânı bekliyorum ben... Uçağa füze atarım walla tehdit ederim havaalanını ateşe veririm!
" Hmm yaparsın kesin. Yaparsın! Sonra Kore yi bırak Türkiyeyede almazlar adanın birine gönderirler artık bir deliler hastanesinde geçirirsin ömrünü. Gerçi ben de rahat ederim. Git fırlat füzeyi lan! Fırlatmassan ben seni tutup fırlatırım.
" Beni taşıyamassın ki hığaaa! Kaç kere kucağına aldınn hepsinde de götünün üzerine çakıldınnnn hahahah!
Kahkahayla gülmeye başlayan kıvırcık saçlı kıza bakarak " Tek sorun zaten seni taşıyamam dimi?" diye içinden geçirerek gülen genç adam nihayet "havaalanı" yazan tabela ile döndü virajı.
" Ben taşıyamicam da kim taşıyacak seni acaba fındık beyin! Hem hepsinde mal mal hareketler yapıpp kucağımda dans etmeye çabaladığın için çakıldık yere. Her neyse hadi yine iyisin tatlı bela! Geldik.
Heyecanla ellerini birbire çırpan kız resmen titriyordu. Arabadan son sürat indi ve çantasını koluna taktı. Çok bir şey götürmüyordu sadece 2 tane valiz...
Kıyafet ve para doluydu birinin içi diyeri ise Türkiyeden götürdüğü mamacıklarıydı. Ne kadar koredeki yiyeceklere bayılacağını hissetse de annesi doldurmuştu. Orada açlıktan ölersin diye. Neymiş böcek yiyorlarmış orada ki insanlar. Başka bişi yemiyorlarmış (bdhddhhd. Öhöm niyseh.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 3 İMTİHAN
Teen Fiction1 değil.... 2 de değil... 3 tane imtihan gibi kız... Yıllarca koreye gitme hayali ile yaşayan üç kıza bir gün çok güzel bir fırsat doğar... Tamamen tesadüflerle BTS takımını bulan ve bir araya getiren 3 genç kız ve onların peşini sonsuza kadar bır...