ကၽြန္မရင္ဘတ္ထဲမွာမြန္းၾကပ္ေနတယ္...ဒီေန႔ ျမင္ေနၾကားေနရတဲ့သတင္းေတြ...နာမည္ႀကီးသ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္car accidentျဖစ္ၿပီးဆုံးပါးသြားၿပီတဲ့...."အို"
သူ.....သူသိပ္ခ်စ္တဲ့သူေတြကိုအေၾကာင္းမၾကားဘဲထားခဲ့ၿပီ.....
ကၽြန္မကအေတြးသမားတစ္ေယာက္..တစ္ခါတစ္ေလအေတြးေတြလြန္ၿပီးထိုင္ငိုေနတတ္တယ္....
ဒီေန႔ကၽြန္မပုံမွန္လုပ္ေနၾကအတိုင္းဘုရားဝတ္ျပဳတယ္....အၿမဲတန္းလိုလိုရွင္အဆင္ေျပပါေစ...ရွင္ေနေကာင္းပါေစဆိုၿပီးဆုေတာင္းတယ္....ရွင္ေတာ့မသိေပမဲ့ ရွင့္ကိုေနတိုင္းဆုေတာင္းေပးေနတဲ့မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္....သတိရတဲ့အခါတိုင္းရွင္အဆင္ေျပပါေစဆိုၿပီးကၽြန္မဆုေတာင္းေနမိတယ္....ရွင္ေတာ့မသိပါဘူး....ကၽြန္မေလအဲဒီေန႔ကအေတြးလြန္ၿပီးငိုေနတာ....အ႐ူးတစ္ေယာက္လို...အဆုံးရႈံးမခံႏိုင္ဘူး...တကယ္ပါ...
ဒီလိုမ်ိဳးရွင္သာထြက္သြားရင္....ရွင္သိပ္ခ်စ္တဲ့ရွင့္မိသားစု,ရွင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ,ရွင့္ပိရိတ္သတ္ေတြကို နႈတ္မဆက္ဘဲထြက္မသြားပါနဲ႔....ရွင္သာမရွိရင္ကၽြန္မေသသြားလိမ့္မယ္လို႔ ကိုယ္ကိုကိုယ္႐ူးမိုက္စြာေတြးမိတယ္...တကယ္လည္းခံႏိုင္ရည္ရွိလိမ့္မယ္မထင္ဘူး....ကၽြန္မရင္ဘတ္တစ္ျခမ္းကေအာင့္အာင့္လာတယ္တယ္...တစ္ခါမွမျမင္ဖူးတဲ့ရွင့္ကိုဆုံးရႈံးရမွာေၾကာက္လို႔....ကၽြန္မရဲ႕အဓိပာၸမဲ့ေၾကာက္ရြံ႕မႈေတြ အေဝးတစ္ေနရာလြင့္စင္သြားပါေစ.....
YOU ARE READING
ခ်စ္လွစြာေသာျဖစ္တည္မႈ
Poesiafrom fangirl to idol ရွင္ေတာ့စိတ္ဝင္စားမလားမသိ အခုဆို ကၽြန္မ ကဗ်ာလိုလို စာလိုလိုေလးေတြေရးၿပီး လြမ္းတတ္ေနၿပီ