3

163 8 0
                                    

Kada sam došla kući, čudan je bio taj osećaj..
Izgleda da sam se zaljubila.
Ubrzo sam stupila u kontakt sa njim,razmenili smo brojeve telefona i počeli smo dopisivanje.
Već nekoliko dana dopisivanja nazvao me je svinče,pošto volim da jedem picu.

Jedne večeri, pozvao me je da izadjemo. Naravno da sam prihvatila, hah pa ljudi! Izgleda da mi se svidja, onako, onako slatko,lepo..
Izlazimo u 7h
Već sam počela da se spremam u 4h, hah. Želelim da zablistam!!

Obukla sam dubok teksas šorc, teget majcu i moje omiljene bele adidas patike, stavila maskaru i karmin boje trule višnje i parfem she!

Kada je došao po mene,kada sam ga ugledala, srce mi je zaigralo u ne opisivom jakom ritmu ljubavi.

Bio je obučen u teksas tri-četvrt pantalonicama, crnu majcu sa natpitom do it! Stavio je parfem koji ja volim,parfen denim.

Rekao mi je: " Svinče! Ja ne mogu više!"
Moja mimika lica je bila zbunjena. I ubrzo sam pocrvenela i rekla: " Šta ne možeš?!"
On:" Gladan sam! Ajde da idemo na picu"
Ja: " hah.. I onda sam ja kao svinče?"
Iskreno,pomislila sam da je provalio da mi se sviđa..

Kada smo otišli u vaneli, bilo je prelepo.
Nakon pice,šetali smo.Ali.. Vreme je da pođemo kući,ispratio me je i prišao da se pozdravi.. Gledao me je prelepim pogledom, još te njegove zelene oči, presijavaju se!
Gledao me je i rekao: "Bože kako si ti lepa!"
Nasnejala sam se,pocrvenela i rekla "hvalaa"
I polako,ali onako sigurno je približavao usne ka mojim.
Pogledala sam ga u oči, a on je gledao moje usne.
Osećanja su mi se pomešala i nasmejala sam se,obliznula usne i prišla poljubila ga u obraz i rekla ćao.
Nasmejao se onako slatko i uzvratio odgovor.

Zabranjena ljubav Donde viven las historias. Descúbrelo ahora