Hogyan tovább?

34 4 1
                                    

Többé nem érdekelt, kikapcsoltam a gépet és más dolgokkal foglalkoztam, újra belekerültem egy jobb társaságba mint az előző, viszont ez csak látszat volt.

Minden nap kijártam, úgy éreztem újra élek. Annyira kivántam az emberi társaságukat hogy mindent elkövettem beilleszkedhessek.  Mindíg elhívtak mindenfelé amerre épp mentek, pl csocsózni, bowlingozni, billiárdozni.

Sok új dolgot megtanultam, billiárdban is letudtam venni pár haveromat, hama ráéreztem. De a boldogság egy évig tartott, valami nagyon megváltozott velem kapcsolatban.

Végre volt egy komoly igaz kapcsolatom Kriszti nevű lánnyal (nem az akit megismertem neten) tökéletesen megvoltunk, semmi gond nem volt közöttünk, majd egy napon mikor mentünk felfelé liftben romokba döntött mindent.

Behív liftbe, nem értettem miért megyünk felfelé ha földszinten lakom majd a következőt mondta nekem:
Nem fogsz örülni annak amit mondani akarok
Kérdeztem: Miért? Mi az?
Mondta: én mást szeretek
Lekiabáltam: Miért csak fél év után mondta el???miért nem hamarabb... vagy még elején!?
Ekkor éreztem úgy elösször megtudnék ütni egy lányt, de nem tettem.

Visszatértem haveri társaságomba mivel hanyagoltam kicsit őket amikor összejöttem Krisztivel.. nem szerette amikor velük lógok.

Másmilyenek voltak felém és életem legnagyobb hülyeségébe kevertek bele...

Az elveszett fiú a világban, vajon sikerül megtalálnia a létezését?Where stories live. Discover now