Történetük:
A nagy és neves családok idejében, ami után Creatont harcokkal, és felvásárlással felosztották, akkor terjedt napvilágra a Morganok neve. A békés, kezdetben csak pár generációt felölelő família úgy döntött, segíteni akarják a gazdasági fejlődést a nagy családok között. Önként felajánlották szolgálataikat a többieknek, így ott dolgoztak, ahol éppen szükségük volt rájuk. Ebbe tartozott a földművelés, állattartás, kertészkedés, szaporítás.
Egyik család kezéről, a másikra vándoroltak, míg végül egy szomorú napon, a Selding család ki nem sajátította magának az összes Morgant, és rabszolgájukká nem tette őket. Próbáltak elszökni, és üzentek másoknak, majd végül a Wirkingek léptek az ügy érdekében. Már nem tudni hogyan, de felszabadították a családot.
Ennek hatására a Morganok úgy döntöttek, nem lesznek többé szolgák, hanem elvándorolnak addig, amíg nem találnak egy lakatlan földet. Nyugat felé indultak, az ottani hegyekhez, és elfoglalták a lábánál fekvő földet, ami igen gazdagnak bizonyult. Folyók, tavak, és kevés erdőség is a fennhatóságuk alá került, amit már senki nem akart elvenni tőlük.
Idővel nőtt a számuk, falukat hoztak létre, és elosztották igazságosan maguk között a földeket. Ám akadtak, akik visszamentek északra, hogy megkeressék a Wirking családot, és hálából őket szolgálják.
Teltek az évtizedek, ezért többféle család és faj vándorolt Creatonban. A legtöbben keletre a városokba költöztek, de sokan meglátták a lehetőségeket a nyugati vidéken, ezért földeket és házakat vásároltak a Morgan családtól. Idővel ezek az idegenek, és a helyiek házasságra léptek egymásra, így a vér hígulni kezdett.
Feljegyzések szerint az utolsó tiszta vérű család tagjai voltak Emánuel Gerard Morgan, felesége Johanna Claris Morgan, és fiúk Ferdinand John Morgan. Ők semmi képen nem akarták, hogy családfájuk teljesen véget érjen, ezért a fiúknak egy másik tiszta vérű Morgant kerestek. Meg is találták a hasonló gondolkodású, másik faluban élő távoli rokonaikat. Az ő lányuk volt Elenor Mary Morgant, aki ugyan csak apai ágon volt tiszta vérű, anyai ágon már nem annyira, de így is megfelelt az elvárásoknak. A két fiatal szerencsére hamar egymásba habarodott, aztán megtartották az esküvőt, és Tionist faluba költöztek az utolsó feljegyzések szerint.
A nagyszülők nem sokkal rá meghaltak, ám az a hír járta a környéket évekkel később, két unoka született abból a tiszta vérű házasságból. Az idősebb fiú lett Gerard James Morgan, a fiatalabb pedig lány lett, név szerint Clivianne Elizabeth Morgan. Állítólag vannak még Morgan utódok a világban rajtuk kívül, de nagyon kevés, és a számuk egyre csak fogy. Már nem sok esély van a család újjá élesztésére, ám az a két gyermek még reményt nyújt a kihalóban lévő, megmaradt Morganoknak...
KAMU SEDANG MEMBACA
One-Shot, díjak és egyebek
AcakCsak a szokásos... De! Ide tenni fogunk a karakterek múltjából rövid kis one-shot-okat, szóval érdemes lesz ezt is követni. Gia & Saishin