Bylo 1. září a já jako vždy když je škola vstávala v 6:00 ráno. Šla jsem se osprchovat, pak do kuchyně nasnídat se a nakonec jsem si umyla zuby, vybrala oblečení ve kterém chci jít a nalíčila jsem se. Tak jako řasenka a tvářenka nesmí chybět. Nechala jsem si rozpuštěné vlasy, protože to mi sluší tak nejvíc. A už bylo načase vzít si tašku a vyrazit do školy. Moc se mi tam nechtělo, Mměla jsem z toho takový divný pocit. Nová škola, noví lidé, nové přátelství, zkrátka všechno nové. Nic známého, kromě rodiny.
Před školou:
,,Musím se uklidnit," říkala jsem si v duchu, ,,je třeba se k tomu postavit čelem."
Před školou jsem viděla nějaké cool holky, snad největší kočky na škole, odhaduji asi přibližně v mém věku.
Vešla jsem do vchodových dveří školy, ale jen co jsem vlezla do šatny, zarazila jsem se. Bylo to tu krásné. Vše tak čisté a uklizené. ,,Dost dobrý," zašeptala jsem si pod nosem. ,,No jo, ale kde teď mám jako hledat naši třídu? Musím se někoho zeptat."
Viděla jsem nějakého pána, asi snad školníka, nevím kdo to byl, ale nezbývalo mi nic jiného, než se ho zeptat. ,,Dobrý den," řekla jsem trochu stydlivě, ,,prosím kde je tady 7.B?" Ten pán se na mě nechápavě podíval, ale pak mu došlo, co po něm chci. ,,Dobrý den, 7.B jsou ty páté dveře vlevo."
,,Aaaa děkuji," poděkovala jsem a pustila se po dlouhé chodbě k třídě.Ve škole:
Vešla jsem do třídy a opravdu, seděly tam ty cool holky, které jsem viděla před školou. Seděl tam kluk, který byl asi celkem tichý a já bych si ho ani nevšimla, ale on měl tak krásně modré oči, že to nešlo přehlédnout.
,,Dobrý den třído," pozdravila paní učitelka když vlezla do třídy. ,, Dobrý den paní učitelko" pozdravili jsme sborově. ,, Ráda bych vám představila vaší novou spolužačku Zayu." oznámila učitelka. ,,A teď určitě přijde to, na co jsem se těšila nejmíň, musím se představit," říkala jsem si pro sebe se strachem. ,,Prosím Dominiko, mohla by ses nám prosím představit?" zeptala se. ,,Tak dobře" zakoktala jsem, ,,jmenuji se Dominika Rojková a je mi 16 let. Mám dvě sestry, ale to nevím proč vlastně říkám. Přestěhovali jsme se sem z Ostravy." ,, Dobře Dominiko, to by mohlo stačit. Doufám že mezi nás zapadneš rychle. Než bychom se seznámili, uběhlo by půl roku, takže to necháme na příště. To by tak pro dnešek mohlo být všechno. Zítra se na vás budu těšit, už můžete jít domů. Nashledanou třído." dokončila učitelka svůj sto hodinový proslov.
,, Nashledanou paní učitelko," řekli jsme opět sborově.
Tak a hurá domů.Doma:
Tak holky, jak bylo první den ve škole?" zeptala se mamka. ,,Fajn," řekla Míša a nalila si džus do skleničky. ,,Super," odvětila Niki a hodila si pramínek vlasů za ucho, ,,máme ve třídě krásnýho kluka a on se na mě stále díval." ,,No super, už máš nějak šanci zapadnout," zasmála se mamka. ,, A co ty Domčo, jak bylo?" ,,Jo, bylo to fajn, akorát jsem se nejvíc bála toho, když jsem se měla představit. Ale nakonec to dopadlo dobře." kývla jsem a zamýšleně pohlédla na ledničku. ,, Ty jo, já mám hlad. Něco si vezmu." šeptla jsem a zašla si vzít čerstvý voňavý rohlík a odešla do pokoje. Po zbytek dne jsem byla v pokoji a četla si, nebo jsem koukala na YouTube a sledovala videa Anny Šulc, Adama Macha, DenisTV a dalších.....Konec. Doufám že se prozatím příběh líbí a nejpozději 10.11.2017 čekejte další kapitolu. Loučí se s vámi Nina vy koťata ❤😂
ČTEŠ
Život Bohatý Holky [POZASTAVENO]
Random❗V příběhu se mohou vyskytovat i mírně vulgární výrazy.❗ Příběh se odehrává v Praze. Hlavní postavou je Dominika, která výborně zapadne do kolektivu mladých studentů v blízké škole. Vybuduje si tam pevné přátelství a super partu, se kterou zažívá rů...